A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Prius (2003-2008)

Prius IPA - NAVI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Technocar

Szöveges ítélet

Csak nemrég került hozzánk ez a furcsaság, mert nekem először az volt. Elötte még sose vezettem automata kocsit meg hibridet sem.
Kicsit paráztam tőle, de nem bonyolult. Berakom elöremenetbe, hátramenetbe vagy lejtmenetbe és megy. Egyszerűbb vezetni mint az ezres Yarisunkat.
A tolatás kicsit nehézkes lenne, mert a hátsó ablak nem túl magas, de ebben segit a kamera. Persze a parkoló rendszert is lehet használni, főleg ha a nézelődőket akarja valaki elámítani, de az kissé lassú és lehet dudálást kapunk. Amire beprogramozom, az legalább 30 sec aztán 1 km/h sebességgel az autó betolat, de ha kis küszöb is van, akkor megszakad a művelet. Elméletileg jó és technikás rendszer de nem elég gyors. Föleg itt Budapesten nem. Aki nem tud vezetni, az szerintem ezt sem tudja programozni, aki meg tud vezetni, annak elég a tolatókamera is.
A hajtásláncot szokni kell, mivel nem minden szituációban gyorsít egyből. Ez annak a hátránya, hogy lehet éppen nem jár a benzinmotor és akkor a gázadás után először az autónak ezt be kell indítania, majd felpörgeti és csak akkor kezd el igazán gyorsítani. Ez pedig túl sok időt vesz igénybe, közben már lehet nem is lehet előzni vagy veszélyhelyzet lesz. Viszont ha minden motor jár, akkor szépen gyorsul a fogyasztása pedig városi-elővárosi használatban kicsit jobb, mint a 2.0 diesel Avensisnek. Főleg ha dugóban is araszolunk és várakozni is kell sokat.
A futómű nem túl kemény, nem túl lágy, a fékezés jól adagolható.
A belső tér elég nagy. Én 180 centimmel simán elférek magam mögött is. a comagtér kicsit kisebb, nem túl mély az akku miatt. A 400 literrel azért nem kicsi de persze a kombi Avensisben ez nagyobb. A használt árak kb egy szintem vannak a kettő között. A Priusban több a technika, az Avensisben meg a hely.
Azt mondják, Japánban készül, és ezért nem is fog elromlani. Ezt nagyon remélem is, mert csak akkor látom meg, hogy a Toyota szerviz ténylegesen tudja-e kezelni a problémát, és mennyiért???? Benzines Toyotánk javitási tapasztalataiból következtetve, ez kétségekkel tölt el.

A lényeg, én kedvelem ezt a kocsit, csak attól tartok, ha mindig csak ezt vezetném, egy Ladával utánna el sem bírnék indulni.

Hibalista

- Még semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 28000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Prius 2003 (2008)

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)