Szürke városi surranó
Szöveges ítélet
Franciaországból, Párizs környékéről hozattam be. Papírokkal együtt 3 milló 600e forintba került a művelet, de nem bántam meg. Hazai autópályán teljesítménye elfogadható, de nyugatabbra lévő sebességkorlátok mellett már előjön a kilowattok hiánya viszont ezt a teljesítményt 4.5 l/100 km-es fogyasztásért hozza. Ami meglepett, hogy hosszab utakon is kifejezetten kényelmes még az 5. óra után is. Egyedül a kormány csúszóssága k*rva kellemetlen, mikor nyári melegben betaknyosodik ember tenyere. A klíma kb fél literrel emeli meg a fogyasztást 30 fokban.
Városban számomra páratlan élmény a vezetése. Lámpánál való startoláskor érezhető az elektromotor 400 Nm-es nyomatéka igazán. Az automata parkoló rendszer szerintem használhatatlan és bonyolult (gyakran lefagy), a gyári kamera rendszer bőven elég, hogy be lehessen rakni akárhova. Fogyasztása városban 3.7-4 l /100km
Talán a legnagyobb hátránya a csendessége. Kerékpárosok és gyalogosok sokszor nem hallják, hogy közeledek és kilépnek elém, de eddig szerencsére ABS megfogta.
Hibalista
- Kis gyári akku 90e km környékén megadta magát. Az új 41k Ft-ba került szervízzel.
Ide hordtam szervizbe
Győri Toyota Iniciál
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 41000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Albea 1.2 | Következő autója? | Prius tölthető változata |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
