A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Prius (2003-2008)

Prius IPA Navi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az Omotenashi nagykövete

Szöveges ítélet

Omotenashi, így nevezik a japán vendégszeretet, amely röviden úgy foglalható össze, hogy mindent megtesznek a vendég kényelméért, azért, hogy otthonosan érezze magát.
Az általam bő négy évig használt Toyota Prius tulajdonképpen ennek volt a négykerekű nagykövete. Természetesen nem arról van szó, hogy ebben az autóban vannak a világ legkényelmesebb ülései vagy kézi szőttes szőnyegei, csupán arról, hogy a több, mint ötvenezer kilométer alatt mindig biztos lehettem benne, hogy ha rajta múlik, akkor biztosan célhoz érünk. Ez volt a tizedik autóm, melyek között Toyotából is volt már néhány, de ennél megbízhatóbb autóm még sosem volt. Az éves karbantartáson felül (melyek során a fékhez nem is kellett nyúlni), csupán a fojtószelepházat kellett cserélni. Annak meghibásodása sem okozott olyan problémát, amely miatt ne lehetett volna használni az autót, mindössze az alapjárat ingadozott.
Ez volt az első olyan autóm, ahol folyamatosan vezettem a fogyasztási adatokat, így pontosan tudom, hogy az együtt töltött bő négy év teljes átlaga 5,1 liter / 100km volt. A valaha volt legrosszabb adat 6,4 liter /100 km (egy ilyen volt), a legjobb pedig 4,1 liter / 100 km (szintén egy ilyen eset történt). A megtett kilométerek döntő többsége városban történt, így a hibrid minden előnyét élvezhettük. Autópályán, vagy hegymenetben nem egy erőgép, de előbbin gond nélkül viszi a 150-es utazót, csomagokkal, utasokkal. Ezt sosem éreztem kevésnek.

Alacsony fenntartási költség, megbízhatóság és megfelelő felszereltség (pl. navigáció, tolatókamera, bluetooth kihangosító stb.), ezek jellemezték.
Mivel magyarországi autó volt, ismert volt az előélete és minthogy végig márkaszervizben volt szervizelve, az értékesítése is kerek egy napig tartott, mivel az állapotfelmérés során nem találtak fogást rajta.

Csak ajánlani tudom a modellt, de a vásárlás előtt érdemes körbejárni a kiválasztott példányt, mert sok "érdekes" autó van a kínálatban.

Hibalista

- Fojtószelepház - bontott darab 80000 HUF

Ide hordtam szervizbe

Toyota Buda

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 67000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? IS200 Következő autója? Auris Hybrid TS
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Prius 2003 (2008)

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)