A lopakodó komornyik
Szöveges ítélet
Előző autóm egy közepes felszereltségű, de automata váltós 1998-as Corolla volt, amit nagyon szerettem, ezért 3 évvel ezelőtt automata váltós, digitális klímás, tempomatos, tolatóradaros vagy kamerás, könnyűfémfelnis, benzines Toyotát kerestem adott pénz-kerettel. Az adott kritériumoknak csak ez felelt meg, megvettem.
A várakozásaimat messze felülmúlta a gép, mind a vezetési élményt, mind a megbízhatóságot tekintve, de a legfontosabb a vezetési kényelem.
Ezt igazából akkor érti meg az ember, ha kb. egy éves tapasztalat után, egy máskülönben teljesen jó másik autóba kell átülnie az embernek.
A sokak által kifogásolt teljesítményre nekem nincs panaszom, (ez bizonnyal emberfüggő), sőt a villanymotorok teljesítménye olyan sokat segít gyorsításkor, hogy nem is értem, mi a kifogások oka.
A városi araszolásban verhetetlen, nincs hidegindítási probléma, minden lényeges menet közben szükséges kezelőszerv a kormányon, a normál fékezésekkor szinte csak a generátorok működnek, ezért a féktárcsák és betétek alig kopnak. (Néha a szó szoros értelmében berozsdásodnak.)
Még az egyik negatívum is pozitívnak tekinthető: Szinte egyáltalán nem lehet használt alkatrészt találni hozzá.
Sajnos az eredeti, vagy a Toyota által elismert utángyártott alkatrészek meglehetősen drágák.
Hibalista
- Inverterköri vízpumpa (sajnos az alkatrész meghibásodásának köszönhetően inverter javítás is szükségessé vált) - Jobb első kerékcsapágy - 12 V-os akkumulátor (az eredeti, 8 éves volt benne)
Ide hordtam szervizbe
Szabó József "Dodó"
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Realszisztéma Halásztelek
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 68000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Corolla | Következő autója? | Prius IV (remélem) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
