100000-ren túl is csodálatos a villanyrizsrakéta !!!
Szöveges ítélet
Az autózás új dimenziója ! Hangtalan suhanás! Olyan finoman adagolható a nyomaték, hogy már a gyorsulás sem érdekel. Csend, végtelen béke, nyugalom, és rángatásmentes környezet. Isteni a fokozotmentes váltó, és a roppant finoman adagolható fék. Egyébként megy mint az ezüstnyíl! A 10,6-os gyorsulás nem tartozik a lomha értékek közé! Ha nagyon bunkó voltam hozzá az átlagom 5.3 l/100 ra jött ki. Inkább a tél és a fütés viseli meg: (5.6 l/100). Az egy éves átlagfogyi 4.8 l/100, ami döbbenetes. Az autó 120-ig agresszív.
Ha sietni kell vele, a gázpedált soha nem szabad teljesen felengedni! A dinamizmusa egyenlöre még elmarad egy keményebb dizeltöl. Ettöl fügetlenül mindenért kárpotol a csend. Nincs az az éktelen kvartyogás és kormos füst!
A kulcsnélküli redszerröl soha többé nem akarok lemondani, akárcsak a Naviról . A Navi olyan mint a mobil telefon:- jól el lehet lenni nélküle, csak ostobaság! Amikor megláttam elöször müködni Ausztriában, könnyek szöktek a szemembe az örömtöl. (Bár a pda-s megoldás is korrekt, és sokkal olcsóbb! ) Az autó amúgy is rendkívül inteligens,de Navival ez a bentülök számára is kézzelfoghatóvá válik. Úgy érzem, a mai autókinálatból kimagaslóan korrekt munkát adtak ki a kezükböl a kisjapcsik. Az ára ?
Egy Passát dizel atomatával, tempómattal, hangvezérléssel, csodálatos hifivel, navival,alukerekekkel, érintöképernyövel, kormányvezérléssel, négy ablakemelövel, klimával, kulcsnélküli rendszerrel, plüss kárpittal, ködlámpával, blututos telefonkihangositással, pont 2millóval hosszab!
Soha többé nem akarok más autóba ülni mint Japán hibridbe, mert ez az autó nem romlik el, nem füstöl be a garázsba, és nem pöfög feleslegesen a villanyrendörnél, illetve minden lejtö ajándék. A Japán minöséggel most ismerkedem! Félemetes autó lenne ez mondjuk Mercedesböl! Meg sem merném venni. A Német autók után elképeztö a minöségi, és megbizhatósági ugrás. A servizelési költségek elenyészök. Eszembe sem jut, hogy bármi baja lehetne.
Hogy egyesek szerint ronda? .........ja ,... szerintem is...de imádom, és belülről nem látszik.
Túl a 100000-ezredik kilóméteren!:
Semmi ! ......De tényleg.......... Pont olyan mint amikor átvettem !
Na jó!!!......... Koszosabb a belsö kárpit ! De a legnagyobb megdöbbenésemre, takaritható a pluss kárpit is. Nem véletlenül használja ezt az egérszürke anyagot, a toyota szinte minden modeljében. Hálás egy anyag , az biztos!
Itt a neten olvastam olyan priusról ami túl van a 250000 km-en.
Nem biztos hogy én ezt ki akarom probálni , hál isten anyagi helyzetem sem indokol egy ilyen kísérletet, de jólesik hallani, és fentartás nélkül el is hiszem az ott írtakat. Ez az autó nem egy kísérleti modell, hanem egy piacérett, kifinomult és bevált technológia. 20 km -es próbaut bárkit meggyözhet.
Ennyi jogos ömlengés után , had írjak néhány gyönge pontrol is. (bár ezeket is inkább a prius tulajdonosok fogják érteni)
1. a jobb oldali ablaktörlő (tul sok marad takaritatlanul)
2. kemény a könyöklö
3. vastag A oszlop
4. kormány magasság állítás hiánya
5. zörgös ablaküvegek, méltánytalan ablakemelök
6. lemerülésre hajlamos fedélzeti akumlátor
7. hátsó ajtókról hiányzó zsebek
8. karcolodó hátsó lámpabúrák
9. béna pedálos rendszerü kézifék.(mint a mercedesen).. bár .....nem igen kell...
10. egyéni igényeket nehezen teljesítő klima berendezés
az egyértelmüen pozitiv dolgok az autón........
1. zajszint
2. szervizköltségek
3. üzemanyagköltségek
4. JBL hifi
5. müszerfal
6. sebességváltó
7. multifunkciós kormány
8. ajtó nyitó és indító zár rendszer
9. az elsö üllések, és kárpítja
10. a fékek ( még 200000km-ig nem kell hozzányúlni. ugyan is az autó alig használja öket,... helyettük a generátor fék dolgozik
11. az érintöképernyö.
12. csomagtartó (ellentétben a sok süketeléssel egyáltalán nem kicsi)
bocsi az ékezetekért, de nem mindegyik jelenik meg korrektul a lapon, igy nem is mertem használni az egzotikusabb betüket
Hibalista
- Még egy égö se égett ki.
Ide hordtam szervizbe
Pécs Troska !
Abszolut korrekt kollektiva ! Mindig számithatok rájuk. Kulturált áron , precizen, pontosan dolgoznak. 75000 km-es serviz is , (akárcsak a többi elötte), 22000 Ft.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 220 D | Következő autója? | Toyota hibrid 3 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
