A targonca elektro motor csendben teszi a dolgát
Szöveges ítélet
Használtan nagy lutri megvenni, 6 évesen pláne. Baj az, hogy amikor törik, akkor nemcsak a lakatosnak kell dolgoznia. Nekem az eladásra összegányolt autót a vétel után apránként kellett szerelni. Például senki sem figyeli a hybrid akksi hűtő kürtöt, ami hátsó ütközésnél elmozdul. A rossz utakon kikopik a kormányszervóban egy műanyag fogaskerék, és kis sebességnél, macskaköves uton egyszerűen zörögni kezd. Hülye zaj, mert nem ott zörög, ahol hibás. Cseréje 700 ezer forint, mert csak egyben lehet a kormányművel cserélni.
A vezetési élmény olyan, mint egy automata váltós szabadonfutó wartburg, persze városban csöndesebb. Autópályára nem szabad menni, mert sokáig lehet a kamionnal párhuzamosan menni. Autópálya tempó 100 km/ óra, ez még elviselhetően halk. A fogyasztása télen 6,9 L városban, nyáron, klímával 7,9 L. Autópályán mindig 6,7 L.
Ha kijavíttatjuk az előző tulajok hanyagságait, akkor egy yaris megbízhatóságú autót kapunk ( városban lexus csöndességgel, gyorsulással ) . Utólag úgy látom, hogy max. másfél milliót kellett volna adni érte, mert az utólagos javítások drágák, előre nem láthatók, nem úgy, mint egy corollánál, vagy avensisnél. Nagyon szeretem, sokat használom.
Hibalista
- fedélzeti akkumulátor, valami csőbilincs tömités a kipufogónál, kormánymű csere, fékbetét,
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | avensis | Következő autója? | prius v. celica aut |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
