A kortalan autó
Szöveges ítélet
120.000 km-nél kidobta az ötödik fokozatot. A jelenség úgy kezdődött, hogy terhelés váltásnál előre-hátra mozogott a váltókar. Kb. 6-8 cm-es mozgás után jött elő a probléma. Okozója egy egyszerű, -az ötödik fokozat fogaskerekét a helyén tartó- anya lelazulása, az anya megfelelő lebiztosításának hiánya. Javítás 150.000 Ft volt kompletten (Borka szervíz - nagy szakértelem!). Egyben örökre elhárították ennek a hibának a kiújulási lehetőségét. Szeretjük, családunk számára ideális autó. A tolóajtó egyszerűen minden helyen (szűk parkoló, garázs) könnyedén lehetővé teszi számunkra a gyermekek beültetését. A 6. és 7. ülések is teljes értékűek. A motorja a konstrukciójának köszönhetően a német egyterűekkel összehasonlítva sokkal halkabb finomabb járású. Jelenleg is megvan, egy Hiace-al együtt használom és a váltójavítás ellenére azt kívánom hogy mindig ilyen megbízható autóim legyenek!
Hibalista
- Kb. 40.000 kilóméterenként fékbetétek, 100.000 km-nél első féktárcsa szabályzás, 120.000 km-nél kidobta az ötödik fokozatot.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Mayer - a kötelező szervízek. Készséges, megbízható, ajánlom!
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Borka Szervíz Bp. II. Újsor 17. Egy igazi gondolkodó szerelő, hihetetlen kézügyességgel és rengeteg tapasztalattal.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 66000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Audi quattro, Opel több típusa | Következő autója? | TOYOTA-forever |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
