MéRegzsák
Szöveges ítélet
a kedvesemnek (hölgy) egy nagy álmát valósítottam meg! sport kocsi, kabrió, hátsó kerékhajtás,2 ajtó... és TOYOTA! az én betejesülésem, a közép motor. Bárki bármit mond, és ért egy kicsit az autókhoz azon átszalad a hideg amikor azt hallja, hogy középmotor.számomra itt kezdödik az élvezett, amikor kanyarban nem fékezek, hanem gázt adok, és csapatok,és csapatok..
külső: zömök, lapos, széles, rövid tengejtávok, nekünk 4cm-s TTE ültetés, hátul TTE leszoritó szárnnyal, remus dupla versenydobbbal.
a futómű nagyon feszes, nem pattog, arra meggy amerre kell, a kormány nagyon könnyen reagál, szinte nincs holtjáték.
195centinél magasabb embereknek nem ajánlom( kilog a fejük)
nagy élmény, hogy a normál autók modjuk egy audi A6 kilincséig ér az autó teteje. előzésnél nagyon kell figyelni vele, mert ha nem volt lapos autód akkor nagyon kellemetlen tud lenni. Nem tudsz átlátni az előtted lévön.
A motor nekünk kis okossagokkal 170le, 7500-nál tilt.Az autó nincs 1000kg!!!! fogyasztása max 9 liter, vegyes használatnál 6-7liter.
A motornak lelke van !!! OLAJRA FIGYLENI KELL! Szeret csapágyas lenni
A fokozatok elég hosszuak, a motorfék kiváló (szerpentineknél jól jön).
Gyári Sperrel rendelkezik!!!! ugye nem kell magyaráznom
A fék megfelelő, még nem hagyott cserben.
A belső tér: szinte vizszintesen van a láb, az ülés kellemes sportos tartástad, a váltó útja nagyon rövid, könnyen és gyorsan váltható,a kezelő szervek kézre esnek.
a müszerfal ahogy kell, cső alakú és középen a ford mérő.
és akkor a lényeg... lenyitott tetővel jön az ORGAZMUS! nyitott tettő ( ez elég sok autónál elérhető),DE közben hátul zenél a japán motor. 5000 fordulat felet kellemes.
nyitott tetővel felhuzott ablakkal kellemesen lehet autozni 150-160-nal.
nem vagyok elfogult, de csak öszinte. Én M3 függő vagyok,de ezt le kellett írnom.
ajánlom mindenkinek aki szeretne egy kevésbbé tucat, megbizható japán cirkálót!
VIGYÁZAT!!! mint minden sportkocsinál nagyon sok belőle a sérült, és csúnyán visszajavitott. utángyártott alkatrész nincs hozzá, ezért nem is éri meg megcsináltatni.i is sokat megnéztünk. Ja, és amotort beméretni, mert a toyota is el tud romlani, ha nem kap olajat!!!Az amerikai inportott szintén nem ajánlom.
Hibalista
- kipufogó harmonika cső.30.000.-
- egy lambdaszonda
Ide hordtam szervizbe
saját privát specialistához
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | corolla | Következő autója? | mr2 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
