A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Mr2 (2000)

Mr2 spider 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

MéRegzsák

Szöveges ítélet


a kedvesemnek (hölgy) egy nagy álmát valósítottam meg! sport kocsi, kabrió, hátsó kerékhajtás,2 ajtó... és TOYOTA! az én betejesülésem, a közép motor. Bárki bármit mond, és ért egy kicsit az autókhoz azon átszalad a hideg amikor azt hallja, hogy középmotor.számomra itt kezdödik az élvezett, amikor kanyarban nem fékezek, hanem gázt adok, és csapatok,és csapatok..
külső: zömök, lapos, széles, rövid tengejtávok, nekünk 4cm-s TTE ültetés, hátul TTE leszoritó szárnnyal, remus dupla versenydobbbal.
a futómű nagyon feszes, nem pattog, arra meggy amerre kell, a kormány nagyon könnyen reagál, szinte nincs holtjáték.
195centinél magasabb embereknek nem ajánlom( kilog a fejük)
nagy élmény, hogy a normál autók modjuk egy audi A6 kilincséig ér az autó teteje. előzésnél nagyon kell figyelni vele, mert ha nem volt lapos autód akkor nagyon kellemetlen tud lenni. Nem tudsz átlátni az előtted lévön.
A motor nekünk kis okossagokkal 170le, 7500-nál tilt.Az autó nincs 1000kg!!!! fogyasztása max 9 liter, vegyes használatnál 6-7liter.
A motornak lelke van !!! OLAJRA FIGYLENI KELL! Szeret csapágyas lenni
A fokozatok elég hosszuak, a motorfék kiváló (szerpentineknél jól jön).
Gyári Sperrel rendelkezik!!!! ugye nem kell magyaráznom
A fék megfelelő, még nem hagyott cserben.
A belső tér: szinte vizszintesen van a láb, az ülés kellemes sportos tartástad, a váltó útja nagyon rövid, könnyen és gyorsan váltható,a kezelő szervek kézre esnek.
a müszerfal ahogy kell, cső alakú és középen a ford mérő.
és akkor a lényeg... lenyitott tetővel jön az ORGAZMUS! nyitott tettő ( ez elég sok autónál elérhető),DE közben hátul zenél a japán motor. 5000 fordulat felet kellemes.
nyitott tetővel felhuzott ablakkal kellemesen lehet autozni 150-160-nal.
nem vagyok elfogult, de csak öszinte. Én M3 függő vagyok,de ezt le kellett írnom.
ajánlom mindenkinek aki szeretne egy kevésbbé tucat, megbizható japán cirkálót!
VIGYÁZAT!!! mint minden sportkocsinál nagyon sok belőle a sérült, és csúnyán visszajavitott. utángyártott alkatrész nincs hozzá, ezért nem is éri meg megcsináltatni.i is sokat megnéztünk. Ja, és amotort beméretni, mert a toyota is el tud romlani, ha nem kap olajat!!!Az amerikai inportott szintén nem ajánlom.

Hibalista

- kipufogó harmonika cső.30.000.-
- egy lambdaszonda

Ide hordtam szervizbe

saját privát specialistához

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? corolla Következő autója? mr2
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Mr2 2000

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)