Szívemcsücske
Szöveges ítélet
Svájcból került hozzám, nagyon szép állapotban, de egykét turpisságra hamar fény derült. A motor nagyon érzékeny az olajcserére, max 8-10e km, amikor hozzám került eléggé ette az olajat (1liter/1000km). Szelepszárszimering és hengerhónolás segített rajta, a rossz min?ség? olaj miatt letapadtak a gy?r?k is, de ez után és óta hibátlanul m?ködik. Azóta az olajfogyasztás 0.75 liter/ 8e km.
A fogyasztása városban 10, télen 12, de országúton lemehet akár 8 literre is.
Nem szereti a telet, ilyenkor meg egyébként is garázst érdemelne, sajnos nekem nincs ilyenem.
Aki tudni akarja hogy milyen egy luxus sportkocsival autózni, de nincs rá pénze, az megteheti 1-1.5 millióért.
Az enyémben sajnos nincs klíma, érdemes inkább klímás példányokra vadászni, mert nyáron tet?vel, felhúzott ablakokkal (pl. autópálya) egy szauna.
Szereti az autópályát, gond nélkül 160-180, én 225-ig toltam neki, de akkor már nagyon pattogott (M3), de még ment volna tovább is, mert még "csak" 6500" forgott. Lassan 15 éves, de szerintem mindenki 6-8 évenek saccolná, gyönyör? autó és középmotoros, amib?l nem sok egyéb típus mászkál.
156 LE, nekem minden gyári rajta, olyan 8 mp alatt van százon, és bizony simán elpörgi még a 7200-t, amikor is letilt.
A tuningolás csak ésszel, igényesen és megfontoltan ajánlom (www.toyotasportautoklub.hu és az ehhez kapcsolódó fórum az indexen), tehát gagyi direktsz?r?, óriás kerekek, kipuff fabrikálás, motorba nyúlás nem hozzáértve, ezekre elég érzékeny mert a gyári alkatrészek is eleve már egy elég magas igénybevételre lettek megalkotva, ha ebbe valaki belepiszkál, hozzá nem értve, hamar tökreteheti a kis autóját.
Ha valaki normálisan tud vezetni, semmilyen extrém helyzetet nem generál az hogy hátsókerekes. Én az idén télen nyári gumikkal jártam vele végig és semmilyen extrém szitu nem volt.
Negatívum:)= a bukólámpa 200 felett komoly légellenálást okoz!
ÜDV!
Hibalista
- -szelepszárszimering
- -hónoltatni kellett a hengert
- -elosztó beázás
- -targa beázás
- -kézifékbowden
-
- DE IGAZÁBÓL MIÓTA NÁLAM VAN SEMMI KOMOLYABB BAJA NEM VOLT!
- EGY TOYOTA SOSEM HAGY CSERBEN!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 323 1.5 GT | Következő autója? | Lexus IS 200 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
