Az egyik legélvezetesebb autó, mit valaha vezettem
Szöveges ítélet
Alig 20 éves koromban "sózta rám" egy ismerősöm az autót (8 évesen), előtte teljesen jól megvoltam egy szalon suzuki swifttel, de ez a szemét beültetett az mr-2-be, nekem meg persze meg kellett vennem azonnal :) (
Ütött kopott darab volt, itt-ott hiányzott róla/belőle ez-az, de nem számított, ennyi idősen nekem ez álomautó volt.
A 150 ló pont elég volt, ha nyomtam neki akkor ment 240-et is, de nem lehetett véletlenül, oda nem figyelésből bajt csinálni a gáz pedállal.
Szervizet nem nagyon igényelt, egyszer kiesett az egyik csavar az elosztórotorból és ledarálta szegényt, az meg vitte a trafót is, ráadásul mindez görögországban, ahol szintén nem egy gyakori autó, 10 nap... Egyszer pedig az egyik váltóbovden pattant el, a Sakurának 6 hét alatt sikerült hozatni, horror pénzért, de ezek már lassan 10 éve voltak, azóta sokat javult a Toyota, most ha kell valami a ´91-es T4WD Celicához, max 1 hét alatt itt van...
Na, lényeg a lényeg, nagyon szép emlékek fűződnek ehhez a z autóhoz, és simán elképzelhető, hogy még egyszer lesz egy...
Hibalista
- elosztórotor (+gyújtótrafó), görög márkaszervízár hülye külföldinek
- váltóbovden, árat nemtokmár, de sok volt
Ide hordtam szervizbe
Sakura, Emil Frei, messziről kerülendőek!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Supratrend (Zeke Zsolt)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | Pontiac Trans-Am GTA 5.0 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
