Nyugalom, méltóság, biztonság,tartósság
Szöveges ítélet
Féltem a tömeghez képest kis teljesítményű motortól, de ha nem versenyezni vesszük, bőven elég. A kényelme fejedelmi! A magas ülés pozíció pótolhatatlan. Tisztelik az úton, de nem élek vissza vele. Nem érzem tolakodónak mások felé a megjelenést vele, és nem is köpnek utánam, amiben egy X5 esetén nem lennék biztos. Méretei ellenére nem rossz vele közlekedni városban sem. Igazi terepe a nyugodt autópálya tempó (max 140). Tudna 170-180 között, de azt már fogyasztásban és élettartamban is büntetné (forrás: sokat látott szerelő). Barátságos az automata váltója is, bár egy 6-os kézit is el tudnék képzelni bele, de ezzel a felszereltséggel ritka mint a fehér holló. Tele van minden hasznos kütyüvel (és néhány haszontalannal) de egy állófűtést még el tudtam volna képzelni bele a hidegebb téli napok néhány kilométeres útjaira. Gumit venni rá elég horror, főleg ha felnivel gondoljuk. Az ára kiteszi egy használt kisautó árát... A magassága miatt a tetőbox használata 190cm-vel is erősen problémás. A csomagtér műanyagja hamar karcolódik a kerékívnél, de létezik rá borítás. Esztétikailag megéri, ha gyakran pakolászunk hátra keményebb dolgokat. Szerethető autó, sőt, egy megnyugodott családapának nem hiszem, hogy van jobb választása!
Hibalista
- Eddig semmi az égvilágon! Talán annyi, hogy a vezető ülésen az ajtó felőli oldal a gyakori ki-beszállás nyomai már látszanak.
- A plüs változatoknál még 2x ennyi futás után sem láttam ilyen nyomokat. Szóval a világos bőr farmerral nem a legjobb választás.
Ide hordtam szervizbe
Toyota márkaszervizes szaki, de maszekba...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 73000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 17000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | V70 | Következő autója? | Land Cruiser, de a V8-as |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
