Elefántháton
Szöveges ítélet
A tökéletes családi autó a budapesti utakra. Mióta megvettem értem Demszkyt, hogy miért Tuareggek rója a kilométereket és miért nem zavarják a Honda Integra TypeR-rel szörnyű utak. A legmagasabb terepjárók egyike igazi alvázas konstrukció, melynek futóművét és automata váltóját közel tökélyre fejlesztették. Nem fürge autó, inkább lomha elefánt benyomását kelti. Nagyon finoman vezethető 2200kg-os üres tömegéhez képest nagyon szerény étvágyú vársoson kívül 10L városban 11 körül van a fogyasztás. Ha megcsúszik vizes úton vagy murván az ABS a frászt hozhatja az emberre, időben kell vele fékezni, egyébként a fékei nagyon jók. Kényelmes és csendes vele utazni a tempomat is jól jön. Nem zörög még a legrosszabb úton sem. Minden terepen elmegy, de kár az erdőben összekarcolni az oldalát. Fantasztikus biztonság érzet vele közlekedni, mintha egy kamionnal menne az ember. Parkoló radarral gond nélkül be lehet állni vele minden átlagos parkolóhelyre. A lakókocsi vontatást gyakorlatilag csak a fogyasztáson érezni, így is úgy is lomha az autó, de kiszámítottan lehet vele lendületesen autózni. Mivel a forgalom felett ellát a vezető, az előzések jól megtervezhetők vele.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Reálszisztéma - NEM AJÁNLOTT!!!
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5600 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | ASTRA G 1.8 CDX | Következő autója? | MEGTARTOM MIN 10 ÉVIG |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
