A világ legjobb autója
Szöveges ítélet
mindig is ezt akartam...egy pradót..nem bántam meg.sok autom volt mar es eleg sokat vezetek(evi 40-50ekm)de mindig félmegoldasokkal kellett beérnem a piszkos anyagiak miatt.az alpokban dolgozom már több mint10 éve ezért számomra mindenképp egy olyan auto kellett amivel nagy távolságokat sok cuccal kényelmesen meg tudok tenni es ugye az összkerék,felező meg a difizárak....mindegyiknek hasznát vettem már.félterep gumikat vettem rá,az télen is jo csak fél bárral lejjebb engedem a keréknyomást,nyáron meg vissza.annak szeretnék tanácsot adni aki ilyet akar venni:életem legjobb választása volt...amire viszont oda kell figyelni a 10000enkéni olaj csere(5w30 részecskeszűrős olaj)esetleg az első fékek(a tárcsa kopáskülönbségeiből lehet következtetni a nyomóhengerek berohadására,légrugó.-az egyetlen amitől féltem,hogy nem akarok léégrugósat...félelmem beigazolodott...horror az auto hátulja összeült.ausztriában ért a krach,most mit csináljak...az alkatrész 1500euro és nem garantálták,h.ha kicserélik 100 százalékos lesz.mivel magyar az auto es nálunk még mindig elnézőbbek műszakin mint a sógorok ezért az egész hátulját átalakitattam spirálrugósra 1100euroert...most már örök meg 2 nap.az auto fogyasztása 50000km átlagát tekintve 9liter(ebben van pálya ,hegymenet országút es kevés város)nem hajszolom mert nem is arra valo,de normál személyautos tempot lehet vele diktálni.az én fogyasztásmérőm csal pontosan 1.6literrel mutat kevesebbet a valosnál tehát az adatok saját mérések.drágának lehet nevezni az olajcseréket mert elég sok megy bele és a részecskeszűrős olaj drága de hosszútávon kifizetődő.az enyém egy 8személyes 5sebességes manuális valtós modell elég jó felszereltséggel.azoknak ajánlom ezt az autót akik tényleg hosszútávra keresnek társat,sok cuccal minimum 30000km -t mennek évente és akinek tényleg kell az összkerék.akiknek ez kell,mindjárt nem lesz drága a fenntartás,a fogyasztás,a szervizkoltség stb.mert tényleg csak hosszútávon kifizetődő.
Hibalista
- bal első fék,három dugóból 1 berohadt -befecskendező elektronika(állítólag rossz minőségű üzemanyag miatt)-hátsó légrugó kompresszora
Ide hordtam szervizbe
-sajat szaki haver aki még mindig tudta hogy hol a hiba amikor a márkakereskedésekben vakarták a fejüket(kérésre megadom a cimét)
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
-osztrák toyota márkaszervizek
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 260000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | grand cherokee 4.7v8 | Következő autója? | Land Cruiser vagy Hilux |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
