A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Land Cruiser (2010)

Land Cruiser 3,0 D-4D VX Executive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Luxus Tank

Szöveges ítélet

Visszafogott elegancia. Jóindulatú szörnyeteg. Van benne anyag. Nem játékautó.

Kár bevinni a susnyásba, de jó terepgumival ott is megállná a helyét, bár a hasmagassága nem túl nagy.

Az úton történő eseményeket felülről szemléli a vezető. Elnézve az interneten látható összetört Land Cruiser-eket, egy balesetből nagyobb valószínűséggel keveredik ki az ember élve, mint más autó utasai. Ez köszönhető az alváznak, a masszív karosszériának, a rengeteg légzsáknak, az automata öv előfeszítőnek, valamint a radaros vészfékezésnek. A kiválóan működő kipörgés és blokkolás gátló egyszer már megmentette az életemet.

A fogyasztása országúton, 90-es tempónál, vízszintes terepen levihető 10 liter alá, de Budapesten használva 12,5-15 liter között változik, attól függően, hogy mennyire kell araszolni. Nekem általában 13 liter. Autópályás fogyasztása erősen függ a tereptől és a szél irányától. A 130-as tempó kb. 12,5 litert igényel, de szembeszél ezt feltornászhatja 13,5 literre is. A 140-es tempó 14 liter, a 150-tempó 15-16 liter.

Télvíz idejére nem ártana rá egy keskenyebb gumi, de nehéz hozzá felnit és gumit találni. A 40 cm magas havat már nem nagyon bírja, különösen, ha az nem porhó.

A sors úgy hozta, hogy egy céges 0 kilométeres BMW X6 került a fenekem alá, amivel eddig 60.000 Km-t tettem meg. Bátran állíthatom, hogy az X6 csak három paraméterben jobb a Lang Cruiser-nél. Az egyik a gyorsulás, (magyarországi viszonyok között a X6 nagyobb végsebességének nincs túl nagy jelentősége), másik a nagyobb stabilitás, harmadik az alacsonyabb fogyasztás. Minden más paraméterben a Land Cruiser jobb. Tágasabb, kényelmesebb, nagyobb csomagtér stb. (a terepjáró képességről nem is beszélve)

Szakszervízben javítatva elég mélyen kell a zsebbe nyúlni.

Ha tehetem majd, akkor a következő autóm is Land Cruiser lesz.

Hibalista

- Üzemanyag szűrő eltömődött. (kétszer) - Xenon csere. (kétszer) - Hátsó kardán csere. Garanciális. - 4 db. injektor csere. 600.000 Ft - Generátor csere. Felújított 150.000 Ft - A karosszéria stabilizátor hátsó munkahengerének cseréje. 400.000 Ft - Hátsó lengéscsillapítók cseréje 800.000 Ft - Olajnyomás gomba csere 50.000 Ft - - A hibák egy része valószínűleg annak köszönhető, hogy bemutató autó volt és fűnek-fának odaadták kipróbálásra. A bejáratásnál különösen fontos az odafigyelés és hogy ne kerüljön az autó hülye emberek kezébe.

Ide hordtam szervizbe

Emil Frey

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 225000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Pajero Következő autója? Land Cruiser
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Land Cruiser 2010 (2010)

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)