A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Hilux (2011)

Hilux 2,5 D4D Comfort A/C 

Az ítélet értékelése
3,8(12 db)

Fel a csúcsra!

Szöveges ítélet

Sikerült boldog tulajdonosa legyek egy új Toyota Hiluxnak. Az autó elég lomha, kerregő diesel hang, nagyon fapad, hátúl nem volt kapaszkodó bene, a bal oldali ajtó kárpit ráncos. Még egy nagyon zavaró tényező a kormány pozicíója nekem például maximumra felemelve is az ölemben van, időbe telt megszokni.. Felezőben nagyon nyomatékos, az 1-es nagyon rövid amitől nagyon jó a motorfék, ez nagy lejtőknél nagyon jól jön.. Egy hónap után kissebb átépítésen esett át: Teljes futómű csere 50 mm emeléssel(OldManEmu Heavy Duty),nyomtáv széllesítés 3-3 cm, 5mm-es haspáncél, ARB Bullbar 2 darab Wanrn 9500xp (4.5t) csörlő 6 darab Hella Xenon Luminator lámpa egy 80 literes ARB fagyasztó,2 akumlátor, IBS Dual Battery System,1500w inverter, webasto (állófüttés) és még pár apróság ezután kezdődőtt az igazi móka. Részt vett a Budapest-Bamakón a verseny kategóriában semmi probléma nélkül teljesítette csak olajat kellett cserélni.. Az autó a megtett kilóméterek több mint felét terepen tette meg. A fogyasztás az nagyon változó: városon kívül minimum 8, városban 12is és terepen mint egy munkagép de nem kell félni egy nivánál azért kevesebbet fogyaszt. A gyorsulástól nem fogunk sikítani de aki nem egy verseny autót szeretne hanem egy olyan autót amivel el tud jutni bárhova ahova szeretne annak ez egy jó választás és utáljatok ezért a kijelentésért de nem kell reggel izgulni mint a fos VW-nél hogy ajj most melyik lámpa fog felgyúlni a műszerfalon:))

UPDATE

Ma már az autóban 62000 km van:) Továbbra sincs semmi gond vele max annyi hogy ez-az jobban zörög amin nem is csodálkozok. Sokat jártunk vele már turázni a hegyekbe és a rossz út kicsitt már megrázta szegényt. A futómű csere megérte a pénzét így nem rázza ki senkinek sem az agyát annyira kényelmes lett így hogy nem is érződik a laprugó (megszűnt a pattogás)és a gyári amúgyse bírná a nagy súlyt (2500 kg önsúly+csomagok+ember= gyakran 3000 kg) sokáig menni rossz úton... Nagyon a szívemhez nőtt már.
Akinek a puccos bőrbelső csak mellékes és megvan elégedve a ma már lassan 10 éve egyforma hilux belsőtérrel annak tényleg csak ajánlani tudom és még kilincsel előre is megy:)) http://www.youtube.com/watch?v=ebSLtoHf44M

UPDATE II

Az autó elérte a 160000 km-t és azóta is nagyon szeretem. A gyengepontja, hogy orrnehéz és a csonkállványt egy picitt a ferdeszeműek elszámolták egy nagyobb kátyú és hajlamos az elgörbülésre... oda rakhattak volna valami keményebb dolgot+ a kormánymű kezdett szivárogni. Elromlott az szélvédőmosó pumpa és egyszercsak nem tudtam felnyitaní a motorháztetőt ennyi a negatívum amit el tudok mondani eddig róla... És mostmár tényleg azt kell hogy mondjam ha valaki egy ilyent közúton használ 200000 kilóméterig futómű problémája tuti nem lesz. Egyedüli hiányossága a kevés erő...Trélerezésnél jól jönne még pár plusz nyomaték. Még egy hiányosság hogy nincs benne központi differenciálmű és ezért télen amikor havas az út borzasztóan orrtolós összkerékben

Hibalista

- Kihasadt a féltengelyen az egyik gumiharang - 4 darab szilent a hátsó laprugókban - kormánymű - bal első kerékcsapág - kormányösszekötő - ablakmosó pumpa - motorháztető zár

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2012
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Hilux 2011 (2012)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)