A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Hilux (2005)

Hilux Double Cab Comfort 2.5-chip 105KW 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Elnyűhetetlen!---volt régen,jelenben"Kényeske"

Szöveges ítélet

5.terepjáróm ez a mostani Hilux.2 Nívával kezdtem,amiknek párja nincsen a terepjárást illetően a széria kategóriában.De mivel növeltem a vállalkozásom-erdőgazdálkodással és vadászattal kapcsolatos-így komfortosabb,gazdaságosabb terepjáró kellett.Volt egy Mitsu L-200,ami egy borzalom.Erőátvitel és váltógondok.Fogyasztása mint egy busznak.Aztán jött egy Mazda B-2500.A másik borzalom....Ezután vettem az új Hiluxot.Mivel elektronikus difizár csak a komfortban van ezt vettem,bőr és automata nélkül majdnem minden extrával.De terepen kell a teljesitményt,így kértem bele gyári tuningot(+25%).A fogyasztása állandó klímával 180km/h-nál sem megy 8,8 felé.Normális vegyes használattal megáll 8 literből.Mivel ezek a D4-D motorok kényesek az üzemanyagra,csak minőségi dieselt tankolok bele.A vezetése aszfalton jó tulajdonságokat mutat,szinte kiváló a terepjárók között.Terepen a súlya miatt(2100kg sofőr nélkül teletankolva) sok helyen nem használható úgy mint egy Niva:-(..de hát szép az erdei séta vizslával közösen:-)) Konstrukciós és üzembiztonsági probléma nincsen,csak az ablakmosó 3literes tartályát kell töltögetni állandóan és a kardánkereszteket kell 5000km-ként zsírozni,de ez a terepjárás miatt szükséges csak,mert kimossa a dagonya.A motorja chippel elég erős,országúton is jó a menetdinamikája,igaz a sebesség a nagy méretek és a magas üléshelyzet miatt nem érzékelhetó,csak a többi autókhoz nézve látni hogy hogyan gyorsul.Végre nem mentem még vele,de tartósan 180-nal szoktam..4000-es fordulaton.A gyári GoodYear at/s gumik elég jók vegyes használaton,csak gyorsan kopnak.24000km-nél,most kell újat vennem rá.Egyszer hagyott ott a legnagyobb felázott mező közepén,mert kiszakadt a gumiszelep a feldarált sár miatt.Csőrlős traktor húzott ki és utána kerékcsere a sza...ban.Vettem bele fémszelepeket és azóta minden szuper.Minden erdei embernek szívesen ajánlom.....a környezetemben elég soknak van mindegyik évjáratból még a régiekből is,400000km-rel gond nélkül.Van egy ami viszi a prímet:kopó alkatrészek cseréjét leszámítva 670000!!km-rel működik!!!hiba nélkül.----------------------2008.december:hibalista módositva.......Az autó lényeg röviden:lelkiismeretes,hozzáértő szerviz,minőségi anyagok(üzemanyag is)felhasználása,zsirzás és meghálálja üzembiztos működéssel.

Hibalista

- Semmi.Az olaj még barna színű benne!A klímát kellett feltölteni mert 300gramm volt benne az 500 helyett.
- 2008.február:szivattyúcserét mondtak,de szerintem csak pucolták a szelepeket rajta(30párezernél).........2008.nyara:5 új gumit,mert a gyáriak hibásak voltak........2008.ősze:2első ablakemelő szerkezet cseréje(lógott a szerkezet)2008.december.....szivattyú és nyomócsőszelep cseréje...de most sikerült(Kotónál Kanizsán),mert az újkori rossz inditások megszűntek és jobban is viselkedik a motor(volt 1 fütyülő hangja gyorsitáskor-veszett a nyomás a rendszerből terhelésnél.)

Ide hordtam szervizbe

Toyota Twin Sopron,de ott hanyag volt és nem lelkiismeretes a munkavégzés,,olyan kommunistás:-).........aztán a szombathelyi Toyota Autófókuszba,amivel maximálisan elégedett vagyok....de erre pluszban jön a gyakorlati minőség a Kotónál Kanizsán.(tapasztaltabb rutinos szerelők vannak)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? B-2500 Következő autója? Hilux
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Hilux 2005 (2005 - 2008)

További ítéletek (28 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)