A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Hilux (1998-2005)

Hilux 2,4TD 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Csúnya, de csak imádni lehet!

Szöveges ítélet

Már három éve, hosszas keresgélés és talán az összes pick-up tipus kipróbálása után, megvettem most már mondhatom, hogy életem nagy szerelmét. A kipróbált tipusok között, volt sokkal szebb, sokkal gyorsabb, sokkal extrásabb, és olcsóbb is. Egy Speciális mentős kollégám kinálta fel eladásra a vasat. Az összes közös ismerősünk óvva intett, hogy jól gondoljam meg hogy a kollégától autót vegyek, ugyanis terep rally-s múlttal, és extrém jelennel rendelkezik a kolléga. Ennek ellenére, persze egy hozzá értő szerelővel történő alapos átnézetés után mégis megvettem a vasat. Előre bocsátom azóta sem bántam meg.
Persze nem mondhatom hogy én kimélő üzemmódban használnám. Az autót Speciális mentési feladatokra ( területbejárások, téli állatetetés, árvizek, az OMSZ mentőautóinak mentése, stb.), terepjáró versenyeken, túrákon, és a normál magánéleti tevékenységeim során is ezt használom. Még ha lenne is rá lehetőségem hogy a hétköznapokon mást használjak, sem tenném.
Vásárláskor 205e Km volt az órában, és én azóta 120e Km-t tettem meg vele, kb. 70% aszfalt, 27%egyébb földút ill. terep, és kb. 3% speciális (extrém) terepkörülmények között. Az autó gyári állapotban van, tehát nincs emelés, erősités, spec.futómű, difizár vagy egyéb. 235/85R16 méretű abroncs az egyetlen, ami nem gyári méret. Igazán az a 3% az ami mérvadó az amortizáció során.
A 3 év alatt amit cseréltem: Laprugók 6db (ez azon kevés tipusok közé tartozik, ami főlap törés esetén is lábon marad, nem fordul ki alóla a hid!) Kardán kereszt 3db. Gömbfejek, amig utángyártottat vettem addig 3 havonta egyet-egyet (235/85R16) amióta gyáriak azóta semmi!
Szimering 2db,
80e Km-el ezelőtt kapott néhány plusz lóerőt, kb 30-at, amit egy kis csavar segitségével további 20-30-al lehet növelni. Gyárilag valóban nem túl fürge a vas, bár nyomatékban akkor sem szűkölködik, de ebben az állapotban azt hiszem teljesen kielégitő, akár autópályán(120-130 utazó, TGK), akár terepen. Fogyasztása gyárilag 10L-nél többet nem nagyon tudtam vele megetetni, és most sem megy 12 fölé, és az átlagom 9,5L
A motor futásteljesitménye 320e Km. Mikor a „tuningot” megkapta, alaposan át lett nézve és mérve a motor, hogy egyáltalán érdemes-e nekilátni, mert addig is és azóta is bontatlan állapotban van. Szóval a mérések közben győzött meg igazán. Gyári kompresszió viszonyok, gyári szelephézagok, a vez.mű tengelyen nem mérhető kopás, nincs olajfogyasztás. -22C fokban 1működő izzitógyertyával, már csak második forditásra indult be :-). Engem meggyőzött! Ebből a motorból, van több mint 1.000.000 Km-t futott, bontatlan blokk is, Japánban a Toyota múzeumban, egy OMSZ-os mentőautó képében!
A jármü teljes konstrukciója a lehető legegyszerűbb felé törekszik. Nincs computer, puritán kivitel, egyszerű megoldás mindenhol, de mégis vezethető és kényelmes.
Ami igazán lenyűgöző ebben a tipusban, hogy látszik az 50akárhány éves átgondolt terepjáró technika, és a japán magasfokú precizitás használata. Hihetetlen hálás darab, még műszaki hibával is hazaviszi a gazdáját, nem véletlenül lett legenda! Engem soha, semmilyen körülmények közt sem hagyott cserben, pedig láttunk már ezt-azt!!
És ha nem hiszel nekem, nézd meg ezt!!!! Az angol Top Gear cimű műsorban próbálnak elpusztitani egy hiluxot. Ha ez nem győz meg, akkor semmi!
http://www.hoze.hu/movie/Trashed%20toyota%20pickup%20truck.avi

Üdv: Krinnyián

Hibalista

- lsd: a leirásban

Ide hordtam szervizbe

maszek szerviz

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 205000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Carisma Következő autója? Hilux vagy LandCruiser
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Hilux 1998

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)