a sok autóm között a legmegbízhatóbbak egyike,OK.
Szöveges ítélet
A kategória-társakhoz viszonyítva ez egy alapon hagyott teljesítményű szerkezet.Itt az élettartam,megbízhatóság,igénytelenség volt a gyártók fő célkitűzése.Kemény munkára fogható,aszfaltuton és azon kívül kell bizonyítania.Ez nem jelenti azt,hogy akármelyik irányba ne lehessen átalakítani,hiszen nagy tartalékokkal bír.Mivel országúton használom, változtattam is az alapgépen.Szabadonfutó,chip tuning,tompítatlan kipufogó lett általam beépítve.Már nem gúny tárgya az autópályán.Különösen a gyorsulás,vonóerő és az emelkedők leküzdésében mérhető a különbség.A fogyasztás 2500-as fordulatszám környékén 9.2 liter átlagosan.
Hibalista
- A gyári Dunlop M+S gumi-a japán is és a francia gyártmány is-nem jó!!!Kicsit nedves úton életveszélyes!Jelenleg 225/75x16-os gumikat használok más márkától.
- Ciripelés a kuplungházból,amelyik nem ciripel,az nem Hilux.Típusjelenség.
- A zajszint 140-nél 94 decibel az utastérben,de az 1.4-es VW.Póló is csak1-2 decibellel volt halkabb ennél a sebességnél.
Ide hordtam szervizbe
Autó Göbölös Tatabánya.Tették a dolgukat.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Három év után magam,szükség esetén valamelyik megbizható ismerős.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 7000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 106000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | sprinter | Következő autója? | subaru outback,v Baja |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
