A hűséges teve
Szöveges ítélet
120e km-rel vettük céges tevének. Azóta még 240e km-t tettünk bele és csak tankolunk, tankolunk és tankolunk. Ennél a modellnél még 7500km az olajcsere periódus (hálaisten, vagy pech - ki-ki döntse el magában -, cserébe ezek a motorok még elmennek 1millió km-t is :)
Teherautó-terepjáró, így nem kell túl sok komfortot elvárni tőlük. Nincs klima, sem elektromos ketyerék - de nem is romlik el. A motor nagyon szerethető, igen nyomatékos alul, viszont nem egy versenyautó. A vége valahol 145 környékén van, itt már tisztességes fogyasztással (12-13 l). A futómű mindent kibír, ennyi km-rel a fülkében sem zörög-nyiszog semmi. Terepen csak a terepes M.A.N-ek világában nem boldogul - külfejtéseken is dolgozunk vele, tapasztalatból mondom. Ez nem SUV, hogy csak a járdára állást bírja ki. Az ülése nagyon kényelmes, Görögországba ezzel mentem 3 éve, egyhuzamban 30 óra vezetés...
Most 8éves. Megnéztem az újat, ki is próbáltam, de a régit nem lehet überelni. A megbízhatóság mintaképe.
Szeretem.
Hibalista
- Első futómű gyengélkedett egyszer. Gömbfej csere segített, kb. 280e km-nél :D
Ide hordtam szervizbe
Mayer, Budakeszi
Csak jót tudok mondani - korrekt csapat.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 240000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Passat | Következő autója? | Toyota Hilux |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
