4WD 4ever Hilux
Szöveges ítélet
Amíg nem vettem rá rendes felniket, a gyári "pántos" kereket senkinek nem sikerült kicentírozni, 80-nál rázta a kezem, de legalább az óraszíjam zörgésétől nem aludtam el vezetés közben.
Kibír mindent, terepen megállíthatatlan, országúton értelemszerűen lassú, de mindenhova odaér. Az életszerű az, hogy engem előznek, én pedig ritkán, de ezt a korom előrehaladtával egyre jobban tolerálom.
Ha magányra vágyom, mindig felidézem a teljesen behavazott szlovén autópályát, ahol tényleg egyedűl voltam (mármint aki nem a kiállóban várta a hókotrót, hanem haladt).
A vezetőülésre ráférne a magasság állíthatósága, ezt néhány alátét elhelyezésével picit orvosoltam.
Az alja hajlamos a rozsdásodásra, de a gőzborotva után kényelmesen aláfér az ember a festéséhez.
Ennyi. Soha rosszabb multifunkciós olajkályhát.
(teherautó, lakóautó(felépítménnyel), terepjáró, családi autó, bármi.
Hibalista
- hátsó híd szimmering (kicsit eresztette az olajat),
- kipuff rendszer (sózott utak...:)) már a harmadik garnitúra (14 év alatt)
- első féktárcsa szabályozás, betétcsere (az viszont hátul is)
-
-
Ide hordtam szervizbe
Toyota Mayer
(ami szakszervízt igényel)
a többit magam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 14 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Tranzit | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
