A világ legpusztitóbb fegyvere
Szöveges ítélet
Imádtam. Sajnos nem spájzoltam be időben karosszéria elemeket, és már nem lehetett kapni hozzá, amikor komolyan rozsdásodni kezdett. A platót még újabbra tudtam cserélni, de a sárvédőket nem, túl sokat változtak 20 év alatt. Soha nem hagyott cserben, ha volt is vele baj, mindig hazahozott, majd lábon elment a szervizbe is, illetve méginkább nem volt vele baj, de a vizsgákon ezt azt mégis találtak, megjvittattam, azután átment.
Végül már nehéz volt átvinni a vizsgán, elsősorban a rozsda miatt, ezért vettem egy 16 évvel fiatalabbat. Az éves ráforditás, olajcserék, fékbetétek, javitások, vizsgák, beleértve a vétel és eladás közti különbség egy évre jutó részét is, nem érte el az évi 100ezer Ftot. Pedig komoly hátránnyal indult, borult, totálkáros autóként hozták be Magyarországra, kijavitották, majd eladták nekem (olcsón, nem titkolva az előéletét). Imádtam, de ezt már mondtam.
Sokáig tartott mire az újabb (2003-as,165000 kmrel vettem) feledtette velem a régi szerelmet. Ma már azt is szeretem, és azt is jó autónak tartom, ráadásul érezhetően erősebb a D4D motor, de az 1987-es szivó dizel a legigazibb Toyota Hilux. Elpusztithatatlan.
Hibalista
- Amit többször cserélni kellett: hátsó kerék csapágyak, lemezrugók, kardán kereszt, fékdobok, féktárcsák, izzitó gyertyák, kipuffogó rendszer, üzemanyag csövek, fék csövek, - Amit javitani kellett: izzitás automatika, sebességváltó (csapágy probléma), kormány szerkezet, fékek, generátor, hűtő kilukadt,
Ide hordtam szervizbe
Toyota Mayer, Budakeszi
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 19 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 143000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 225000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Corolla | Következő autója? | Hilux |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
