Tágas, kényelmes hajó.
Szöveges ítélet
Nagyon tágas, kényelmes, csendes országúton és jól fogyaszt. Nekem az első 1000 km-t 6.7 átlagfogyasztással tette meg (20% autópálya, 50% országút/ előváros, 30% város). Annyira nagy, hogy mi benne is aludtunk egy alkalommal. Jól körbelátható, bár a 3d kamerarendszer ajánlott ebbe a kategoriában. Sajnos azt viszont csak az executive modelleknél adják.
Futómüve kopog/derreg kátyús utakon. Akit ez nem zavar, egy tökéletes autó. Amerikai utakra van beállítva, szerintem ez a leggyengébb pontja.
Hátul a 3ik sorban is jól el lehet férni. 2-ik sort jól lehet mozgatni, gyerekek különösen szeretik a 3-ik üléssort.
Én egy RAV 4 hybridből száltam át ebbe. Halkabb, kényelmesebb a Highlander, ugyanakkor ha nem lett volna céges, nem váltottam volna. Az kisebb, jobb volt kezelni városban, főleg parkoláskor. Ha a kutya is beszált, ott már alig tudtunk pakolni. Highlanderbe szinte minden belefér.
Mindenki dicséri a nagy képernyőt, nekem tul nagy. Zavar is a vezetésben, túl sok fölösleges infót oszt, eltereli a figyelmet vezetésközben. Infotainment jó, kamera jó, de én általában kikapcsolom.
Ereje bőven elég nekem - 248 LE. Nagyon jól megy, az előzés is könnyű. 140 fölött ritkán tólom autópályán, kissé hangos már ilyenkor. 120-ig viszont nagyon halk, észre sem veszem, h ennyivel megyek.
Rav-4-et csak olajcserére vittem szervízbe, abbol is az első 2 kimaradt (nem jelzi az olajcserét, sajnos). Várhatóan ezzel is ilyen ritkán fognak látni szervizbe, ez hatalmas előny.
Hibalista
- Még semmi sem romlott rajta
Ide hordtam szervizbe
Még nem vittem.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2021 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Rav 4 Hibrid, 2017-es | Következő autója? | Lexus |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
