"Zöld busz"
Szöveges ítélet
A "piros busz" utódja. Pont akkor vettük, amikor megszereztem a jogsit. Nagyon szeretem, igazán kényelmes 6 személynek. még aludni is tudok benne kinyújtott lábakkal, mert az els? sor ülést vízszintesre lehet dönteni, és ilyenkor van egy mini franciaágyam :)) rendkívül praktikus járgány
A forgalmat tökéletesen át lehet látni, mert az összes személyautó fölött át lehet nézni. Az irányítása egyszre?, könnyen meg lehet szokni a méreteket, és be lehet állni a tesco parkolóba 2 kocsi közé. Nem fárasztó a vezetése, hosszú távon is kényelmes, sokkal kényelmesebb mint egy személyautó. külföldi nyaraláshoz kiváló!
Megy is, ha kell. Nem egy terepjáró, de sárban hóban kiválóan lehet vele autózni. a hátsó kerekes el?dje télen kész rémálom volt, kb 100 kg súly volt a hátsó kerekeknél, hogy lehessen vele közlekedni. ez meg imádja a havat. sárban földúton simán bárhova elmegy. még el?zni is lehet vele, és egy ekkora autóval szemben igen el?zékenyek tudnak lenni a kedves autóstársak a városi forgalomban, bár inkább városon kívül használjuk.
Van egy kis tanyánk az alföldön a homoksivatagban. egyszer egy természetbarát rostocki német család betévedt felénk, és lement a földútról a homokba egy 760 BMW-vel, mert a semmi közepén akartak piknikezni a kutyával és a gyerekkel. Amikor el akart indulni mondtam neki, hogy talán nem kéne, de ? bízott a kipörgésgátlóban meg az elektronikában. hát nem kellett volna. úgy elásta magát, hogy már a hátsó lökhárító a földön volt, a kerekek meg a leveg?ben pörögtek.amikor meglátta a rozsdás kutyaláncot amivel ki akarom húzni, akkor az arcán némi zavarodottságot fedeztem fel, de "zöld busszal" gyönyör?en kihúztam a homokból a vállalkozó kedv? naturista kollégát.
persze én is akadtam el vele, amikor azt hittem, hogy a tóparton el tudok vele menni, mert 4kerékhajtású. hát nem. sajnos egy kis árkon felakadtam, a talaj puha volt és nedves, a gumikat meg inkább aszfaltra tervezték a japán mérnökök mint tóparti sétakocsikázásra. de a zetor traktor megoldotta a problémát.
szóval rosszat nem tudok róla mondani, csak jót.
nagyon a szívemhez n?tt, sok mindent megéltünk együtt.
Hibalista
- féltengely 99.0000km-nél gariba
- gömbcsukló 180.000km
Ide hordtam szervizbe
toyota tromf
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 197000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | hiace | Következő autója? | még megvan, csak toyota |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
