Toyotához képest amit vártam gyenge, de jó
Szöveges ítélet
Amit szeretek:
A vezetőoldalon kényelmes az ülés, hosszú úton sem fárasztó.
Csendes, nincs menetzaj 110 km/h-ig. Szinte nem is hallani a motor hangját, ez felett nem hajtom.
Fogyasztás télen nyáron 8,2-8,6 liter
Amit nem szeretek:
A gázpedál állása és ereje, hosszú úton fárasztó tartani. Olyan ellentartó erővel nyomja a pedált felfelé, hogy 1 óra után már kifejezetten fárasztó nyomni.
A váltó emlékeztet a régi Csepel teherautókra, azokat volt lehetetlen zökkenőmentesen sebességbe tenni. Megnéztem azóta néhányat, mind ilyen. Nincs gyors váltás, szépen komótosan ahogy a gépjárműoktatáson tanultam lehet váltani. Ellenkező esetben, mintha nem megfelelően lenne benyomva a kuplung " koppan" a váltás. Meg lehet szokni.
Az utasoldali ülés, már az első 10000 /tízezer/ km megtétele után ki volt ülve, egy 85 kg-os ember használta.
A tükrök mind alakra, mind funkcióra rosszak. A csapadék gond nélkül ráesik, mivel nincs olyan pereme ami ezt megakadályozná. Lehetne benne tükörfűtés!
Ami hiányzik:
Nem lehet rendelni tempomatot bele, pedig már elektromos a gázpedál.
A kipörgésgátló sem lenne hátrány, ha már tettek bele ABS-t
Automata váltó is lehetne hozzá, így szerettem volna.
Összességében jó, de a Toyota reklámok után precízebbnek gondoltam. Lehetne a sebességváltás élménye olyan mint egy személyautóban, a visszapillantó tükrök átgondoltabb tervezésűek, az utasoldali üllés tartósabb.
Hibalista
- Nem romlott el semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 28000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | pregió | Következő autója? | Talán |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
