Szilárd burkolatra kitűnő, különben 4wd
Szöveges ítélet
Kezdem a negatív tulajdonságával. Hátsókerékhajtás. Ezzel együtt kell élni. Az autó nehéz, laza talajon könnyen elsüllyed. Télen nem árt 200 kg a hátuljába, mondjuk homok. A tükör jégen minden autónak hasznára válhat. 100 Le nem rossz. Elég jól lehet vele mozogni, de nem kívánja a sportos vezetést. 1600 és 2400 között szoktam pörgetni.
Fogyasztása 8 átlagosan, folyamatos 90-nél hozza a gyári 7,3-at. Nagyon sok jót hallottam róla, de a legendás 1 000 000 km-es példányokat még nem láttam. De 600-800 e km-es gépekből is sokat hallok, bár azok nem d4d-sek.
A fényezése pazar ezüst metál. A T5-ösről sok rosszat olvastam. Lehet jobb egy hátsókerekes toyota mint egy légtömegmérő cserélgetés x kilóméterenként.
És kb 1 milióval olcsóbb mint a vw.
Hibalista
- Igazából semmi eddig, mondjuk ennyi kilóméternél jól is néznénk ki. Volt egy futóműbeállítás a 3. év végén mert féloldalt kopott az első gumi. Ingyér volt, mert a garancia kifizette. Toyota Titan. Egyébként a Ju-Ko-nál vettem sajnos.
Ide hordtam szervizbe
nem viszem mert nem bízom senkiben
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | astra | Következő autója? | nem franciát és nem vw-ent mer drága |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
