lomha,korrodáló Szumó
Szöveges ítélet
Toyota szervizben olvastam,azt mondja a toyota vezér: azért dolgozunk,hogy tökéletes járműveket alkossunk...akkor,kérdem: miért rohad 10 év után a kaszni erőteljesen? nem bír a japán az acélhoz olyan valamit ötvözni,hogy ne korrodáljon?
Az biztos,hogy szakszerű /!/ szerviz mellett a világból kimegy...De: Lomha szumó, a hátsó kerék hajtás katasztrófa,sőt! télen életveszélyes,az első futómű max. alákanyarodáskor úgy aláfordul a kaszninak,hogy majd kiszakad.Félig pakolva csomagokkal rugózás nulla.Kétévente a zárcilinderek kikopnak-csere a garnitúra. Hosszú úton a lomhasága és belső zajok,valamint a difi hangja fárasztó. Menet tulajdonságra és komfort érzet miatt inkább egy 80-s évekbeli jármű lenne. Sokszor,hosszú út után fáradtan,rossz közérzettel szálltam ki a hiaceból értetlenül...úgy a harmadik hosszú út után jöttem rá,mitől vagyok beteg: a belső búgás,morajlás,nyikorgás a hiaceből. ja!és a térelválasztó óborzalom! akár hogy próbáltam a rezgéseit csillapítani /gumi csík,szilikon paszta/ mindig zsákutca...ha netán télen valaki radial téli gumit tesz fel rá,na az még egy jó dolog,mert akkor a rádiómagnót,vagy az utasok hangját nem hallja majd a menet zajtól...
Hibalista
- 178000 km adagoló a rossz magyar gázolaj miatt, 2 évente zárbetét csere,210000 km lengéscsillapítók a rossz magyar utak miatt,a többi csak kopó alkatrész volt:féktárcsák,betétek,vízszivattyú stb...
Ide hordtam szervizbe
Bevíz Elek
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Mot Oszkár
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 174000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 122000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | fiorino | Következő autója? | kangoo maxi express |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (5.7/10) |
