Jóságos Dromedár
Szöveges ítélet
Igazán megbízható, jól megépített, bár fapados, de nagyon olcsó, jól kihasználható az autó.
A rugózása varosban (Budapesten) nem túl komfortos, cserében azonban személyautósan vezethet?. A 79 lóer?s dízelmotor nem egy er?gép, azonban fél terheléssel az M1-en 100-120-as sebességnél nem kell kapcsolgatni, az 1200-es Ladákat alázza.
A hosszabb tengelytávú változat járdára parkoláskor hajlamos az elakadásra, a kasztni annyit nem csavarodik, hogy mind a 4 kerék egyszerre a talajon legyen. Elég viices, mikor a járókel?k segítségére szorul az ember! :-)
Sokgyerekes, nagykutyás családok igazi autója, ha az árat a használati értékkel vetjük össze, szinte nincs is versenytársa.
Hibalista
- f?fékhenger garanciában, akkumulátor 2 db,
- els? fékbetétek hihetetlen de igaz 172 000 km !!!
Ide hordtam szervizbe
Toyota Sakura
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Toyota Mayer, Toyota M0
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 38000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 225000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Forman | Következő autója? | Toyota Hiace |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
