Japán lajhár:D
Szöveges ítélet
Az autót 2002-ben vsároltunk mert belevágtunk egy családi vállalkozásba és oylan autó kellett ami cslád és áru szállítására egyaránt alkalmas.A szerepkör betöltésére 2 autó jöhetett szóba:Az egyik a Nissan Vanette volt a másik pedig A TOYOTA.Kipróbáltunk mindkettőt és a toyotára estett a választás.A kocsiban 11000 km volt mikor megvettük de ez egy toyotánál szinte még járatósnak számít. 6 évig húzta nálunk az igát és a hat év alatt a kopó alkatrészeken kívül sinte semmit sem cseréltünk rajta.Mindig jól indult legyen hideg vagy meleg nem számít.Volt ylan h 400 km-t mentünk vele fél tonna túlsúllyal (dinnyeszezon:D) de különösebb gondot nem jelentett az autónak.A motor az egyetlen negatívum a kocsiban .nem a megbízhatóságával van bajom ,hanem a teljesítményével,és az utastérbe beszűrődő zajjal.Ha 90-nel mentünk akkor elfogadható volt a zaj dehát autópályán kinek van kedve 90-nel menni (kétszer megunnám az életem)!100 nál nagyon hangos volt és 120 fölött egyre halkult.A maximum sebeség 150 volt nekem legalább is de már nekem fájt ez a tempó :D Nagyon hiányzik belőle a turbó,előzni 90-100 felett ? délibáb ,volt egy pár helyzet amikor már látam a szembejövő ifa hűtőrácsán a legyeket :D Summa summárum nem versenyautó és ha az ember 90-100 körül megy vele akkor nem is szomjas 8-8.5/100km.A mai nap ment el a háztól a "hűséges munkatárs" s átadta a helyét egy zsír új TOYOTA HIACE 2.5 d4-d-nek.Remélem az utód is jól fog muzsikálni és nem lesz franciás "szervízkocsi".
Hibalista
- kardánkereszt
Ide hordtam szervizbe
At home:d
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 277000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | golf | Következő autója? | Új TOYOTA HIACE 2.5 d4d |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
