Ezt csak hajtani kell, meg néha olajat cserélni
Szöveges ítélet
Agyon sem lehet verni amikor megvettem ( 122.000) akkor is használtak voltak a fékbetétek és most kb 300.000-nél már talán majd cserélni kéne.
Elérte a 300.000 km-et vezérszíj, olaj, légszűrő csere. A fékbetéteket még nem kellett cserélni. A kipufogót viszont kell mert kilyukadt ( valószínűleg az a havas elsüllyedés segített). most már az első sárvédőt is cserélni kellene mert kb egy fél éve visszasegítettem egy autót az útra amikor balra indexszelve mégis jobbra akart fordulni nem sok sikerrel, elgörbült a féltengelye, nekem meg cserélni kell a bal első sárvédőt mert a tükör nyoma meglátszik rajta ( van rajta egy fekete csík).
Kipufogó csere hogy milyen csendes lett a szekér! Ja és kapott két új akksit de ezek az új batterik olyan kicsik -miközben többet tudnak mint a régi- hogy alig tudtam lefogatni a bilincsekkel mert teljesen lehúzva is lötyögött ( sok alátét segített). És amióta megvan állandó 2-3 mázsa valami van benne ( szerszám, anyag, létra, halott német katona, stb)non stop.
Hibalista
- Egysze mikor a hóban kikerültem egy másik autót elsüllyedtem a betemetett gázárokban, kardáncsapágy csere. bár a szerelő szerint ez soha nem romlik el de a vizes sarat ez sem birja.
- 210.000-nél izzító gyertya csere, télen csak kb 6-10 mp nyösztetés után volt hajlandó beindulni ( a 4 csúcsból csak 1 ment) 300.000 km vezérszíj csere és a kipufogó.
Ide hordtam szervizbe
Szomor TIMO Autó Centrum
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 122 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 180 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | G astra | Következő autója? | TOYOTA, TOYOTA |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
