Egy Toyota vagy két Kia
Szöveges ítélet
Toyota érzés 6,5 milláért, azaz 3 millióért egy szavam sem lehetne
Az összes ajtót nagyon következetesen durván be kell vágni, különben nem csukódnak be, a bels? lámpa égve marad. Ahányszor idegen ül bele, vagy csuk be egy ajtót, körbe kell járni, hogy az összes be van e csukva. Annyira fapados, hogy ahhoz képest a Kia Pregiomban luxus kárpitozás van 3 millióért. A raktér világítás izzóját rendszeresen összetévesztem a Sarkcsillag fényével. A hosszú változat, de indokolatlanul nagyon nehéz vele parkolni, nem fordul. Kanyarban az els? futóm?ben valami morog. A gyári rádióel?készítés hangszórói hihetetlenül gyengék, a Kiában ehhez képest komoly HIFI van, pedig én csak Kossuth rádiót hallgatok. A fels? pakkoló rekesz sz?k, rossz úton szó szerint a vezet? fejére üríti tartalmát, menetlevél, térkép, számlatömb. A motor er?s a kategóriájához képest nagyon jól megy. Egy teherautónak szeretnie kéne az alacsony fordulatot, de ezt úgy kell húzatni, mint egy pörg?s tubóbenzinest, különben durván ráz. A Kia Pregio 2,7 RS -t a mai napig jobban szeretem, pedig az sem kényezteti el a vezet?jét.
Hibalista
- 0 km a dob fék nyikorgott
- 100 km a dob fék nyikorog
- 10000 km a dob fék nyikorog
- 40000 km a dob fék nyikorog
- 80000 km a dob fék nyikorog, de beletör?dtem.
- Mint a városi Ikarus busz amikor fékez a megállóban.
-
- Morog a a futóm? kanyarban.
-
- Az olajcsere kijelz? lámpa semmi összhangot nem mutat a gyárilag el?írt szervizciklussal.
-
- Végül is minden m?ködik rajta, a hanghatások meg járnak hozzá.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Starasszer
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Pregio | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
