Családi teherhordó
Szöveges ítélet
Amit nem szeretek benne: az elso év után zörög a muszerfal, alapjáraton hintázik az egész kaszni. Amit imádok: a 6 személyes kiváló családi autó, emellett még cuccolni is lehet vele.Nyaralások alkalmával még sosem tudtam tele pakolni.A nagy problémám vele hogy a besorolása tgk.(70km/h, menetlevél, egyéb megkötések).Elotte Transitom volt az ehhez képest egy lomha traktor.
Ez volt 55e km-ig most 77e -nél tartok.
62e-nél kardáncsapágy morog- 4 éves a jargany-, kérdezem: nem lehet hogy anyaghiba? Válasz: lejárt a garancia, egyébként ennél a típusnál ezt még sosem tapasztalták ilyen korán, 200e-nél szokott elofordulni(nem vigasztal). Sokszor ugy érzem hogy nem vagyok egyenrangu ugyfél a személyautósokkal...Barátom 4 éves Corolláján 80e forintos alkatrészt cseréltek ingyen, kis hiszti után.
Volt egy koccanásom 340.000.-ért, a szervíz pikk-pakk helyrehozta, igaz minden cserés volt és nem kellett fényezni.
Kérdés nélkül lemosták az autót ÖTEZERÉRT! Ez kissé felháborított, nem is beszélve a vérlázító 5.750.- +Áfás óradíjukról.
Egyébként a csörgő hang a motorból kicsit aggaszt már a 6 ezredik kilóméter óta zavar, de azt mondják ez mind ilyen, no comment...
Csak nehogy a spriccek legyenek...
Egy a lényeg még mindíg szeretem!
Hibalista
- 62000 km- Kardán csapágy 32.000.-
- 70000 km- Első fékbetétek 12.000.-
- lökhárító csere 78.000.-
- fényszóró csere 43.750.-
- Hütoracs csere 28.500.-
Ide hordtam szervizbe
Toyota M+F
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 77000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Transit | Következő autója? | Mindegy csak japán legyen |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
