Csacska-ratyka!
Szöveges ítélet
Elöször is rohadtul kényelmes / a megfelelö üléspozíció megtalálása 1 kicsit sokáig tart/ott/ - lehet , hogy a 3 ülésállító kar nekem már sok 1 kicsit ! Pedig nem vagyok se törpe , se langaléta ! A motor a maga 87 pacijával eléggé visza van fogva /irigylem is akinek 102 lovas van/! Igaz a 140-as utazósebességet azért tartja ! Ja igen, még el nem felejtem tisztelt Toyotamotorfejlesztöszanok in Japan ! Jó lenne ,ha valami egyszerübben tuningolható motort is fejlesztenétek , ezt ugyanis az általunk felkutatott mágusok egyike sem tudta megoldani ! A fogyasztása max. 11 liter , de akkor már vörösen izzik a kipufogó , egyébként szerintem nyugodt vezetési style-lal lazán hozható a 8 ! Különben meg pöccre indul ,állandóan van benne kb. 300 kiló +télen téligumi , úgyhogy télen sincs vele semmi hacsak az nem , hogy jókat lehet vele csapatni!Csak jót tudok róla mondani a fogyó-kopó alkatrészeken kivül mást nem kellett cserélni , a világból ki lehet vele autózni /vagy messzebb/. Na jó, a végére tartogattam valami rosszat is : nyáron az üléshuzat qvára be tud melegedni - erre lenne jó a klíma szériában /nem csak akcióban/.
2006.03.11. Nnnaaaa kérem a lehetetlen nincs csak tehetetlen elvét követve azért csak sikerült a gépmadarat 1 tuning boxxal felvértezni negyvenötezerért ! A passzus szerint + 20 paci - azért az aszfalton nem hagyja ott a gumikat , DE érezhetően jobban húúúúúz ! Állandóan a csúcson pörgetve a tizenkettőt úgy bevágja mint a szar ! Azért nem rossz !
Hibalista
- Motorolaj átfolyt a szervóba - szimering csere
-
Ide hordtam szervizbe
Autófókusz Szombathely
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 132000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Boxer | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
