Bólogató homokzsák, de most az 1x cserben hagyott...
Szöveges ítélet
Azt hittem´ez az autó sohasem megy tönkre.Bármi legyen is a baja,még akkor is hazavisz.
Mai napig is ezt gondolom.De van egy apróság:2007.10.17. délutánja......Kb.2200-as fordulat,80km/h,lazán suhan a gép....hirtelen kopogás,csattanás,3henger,leállítás.
Azóta kiderült,hogy az egyik hajtókar kiütötte az olajteknőt.Még nem teljes a diagnózis,jelen állás szerint elszakadt a hajtókar-csapágy csavarja.
Ez van.
....Azt hallottam,hogy ezzel az évjárattal már előfordult ilyen...állítólag a Toyota egy az egyben cserélte az erőforrást,a kuka motort hazavitték.Gondolom tágabbra nyílt szemmel is megvizslatták...
Hibalista
- Első féltengelyek csörömpölni kezdtek (általában üresben gurulásnál rázós úton).
- Első kardán cseréje (nem volt vele gond,de ezt az évjáratot visszarendelték).
- Izzítógyertyák 220000 km-nél megadták magukat.
- Előtöltés korrigálása.
Ide hordtam szervizbe
Monor,Toyota Kovács.
Korrektek,megbízhatóak.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Zugló,Postaautó Duna Rt.
Régi AFIT stílus.Résen kell lenni....
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 270000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Dobozos UAZ 4WD | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
