Turistabusz
Szöveges ítélet
Jóbarátomtól vettem meg, elég jól ismertem az autót sokat jártunk vele mászni és túrázni, szóval tudtam mire számíthatok. Egyetlen komoly probléma, hogy nagyon rozsdásodik a bódéja, érdekes, hogy az alváz teljesen rendben van. Rendszerint flex-hammerite megoldással orvoslom a problémát, ezért nagyon gyalázatosan néz ki kivülről. De így legalább nem idegeskedem a külsejét érő sérülések miatt és nyugodtam otthagyom bárhol, sok érték nem feltételezhető benne. azért akadnak akinek tetszik, már 3 megvenném cédulát kaptam, illetve valaki elvitte volna Afrikába. na ja, a szavannán lehet, hogy tovább tartanának a lemezei.
Az évek alatt megszoktam a teherautós kényelmet, csak jó autóból kellemetlen egy kicsit visszaülni bele. Olyan zajos, hogy beszélgetni sem lehet igazán a hátul ülőkkel.
A belsején sokat alakítottam: kicseréltem a szőnyegeket, lábtérvilágítást csináltam, felturbóztam a belső világítást, új üléshuzatok, és a raktérbe került egy ágy. Teljes lakóautóvá alakítást nem mertem csinálni a gyári ülések és övrögzítések miatt, illetve gyakran előfordul, hogy koszvadt dolgokat szállítok, ezért puccosra nem sok értelme lenne megcsinálni.
Sokat nézegettem japán oldalakat, hogyan pimpelik ezeket a járgányokat és csorgattam a nyálam. További szomorúságom, hogy nincs nálunk olyan kultusza, mint pl a transzportereknek. Úgy látszik csak kőművesek használják. Nagy álmom egy fasza turista pimpmobilt faragni belőle, de előbb ki kell kerülnie a családi/házépítő/tüzifa hurcolkodós szerepből.
Fogyasztás széles határok között mozog: nyáron 90-100-as országúti tempóval 7,3, pályán padlógázzal(~130) 10-11l.
Mindennapi használhatóságára csak a többieket tudom ismételni: sosem hagy cserben, télen is pöcc-röff, csak sikos úton könnyű vele az árokba driftelni.
Hibalista
- Kuplungtárcsa, Izzítógyertyák, izzitó automatika helyett most kézi izzítás, kuplungpedál rögzítő lemez eltörött 2*, zárak vacakok, hátsó ajtó zár beesett, a bódé súlyosan málik szét, fékbetétek, adagoló szivárgott
Ide hordtam szervizbe
Keresztes, Százhalombatta
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 287000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | csakis toyota |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
