Szeretni való nagy doboz
Szöveges ítélet
Az autót brigádautónak vettem, bár soknak tartottam a megtett kilómétereket, de jó állapota, és el?élete (Némtországot járta rendszeresen szintén brigádautóként) meggy?zött. A vétel köv?en egy alkalommal kipróbáltam a végsebességét szépen lassan 160.-t mutatot az óra. Az elmúlt évek alatt nagyon sok falábú vezette (kés?bb bérautóként dolgozott), de ennek ellenére sem hullott atomjaira. Mára er?sen rozsdásan, nyugdíjas éveit éli, bár nagy szükségem nincs rá, nincs szivem eladni. A havonta egy-két alkalommal történ? használata viszont még mindíg élmény, pöcre indult -20 fokban is, a kátyukban nem zörög csak úgy simán átmegy, a bele pakolt 1.5 tonnát és a mögé akasztott két tengelyes utánfutót simán viszi. Egyetlen hátránya hogy nincs benne szervó.
Hibalista
- Gyakorlatilag semmi baja, pedig már 422000 km. van benne. Az általam szervizelt autó 10 ezer kilométerenként átvizsgálásra kerül olaj+motorolajsz?r? csere minden második szervíznél gázolajsz?r? csere. Amit cseréltem: akkumlátor egyszer fékbetétek, egy db gömbfej, kuplung komplett hátsóf?tés csövei, és egyéb apróságok. A f?darabjai bontatlanok.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 216000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 206000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Omega | Következő autója? | Én er?sen Toyota függ? vagyok |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
