A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Hiace (1989-1995)

Hiace 2,4 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olyan nincs hogy nem indul 2.

Szöveges ítélet

Szóval 2005-ben írtam ide utoljára.
Még mindig vele járok. Imádom.
Azóta fényezve volt, mert ugye kijöttek rajta a tipikus Hiace rozsdafoltok:
- tolóajtók sínjeinek környéke
- hátsó ajtó ablak körül
- szélvédő felső éle
Egy profi karosszériás/fényező kezébe került a kocsi (Szabó Sanyi - Ózd) aki maximális hozzáértéssel (minden üveg ki, javítás, fényezés, üvegek vissza) csinálta meg a karosszériát, maximálisan elfogadható áron.
2007-ben 240.000-nél kapott két új aksit, illetve megtörtént az hátsó fékbetétek cseréje illetve meg lett javítva és be lett állítva a berohadt kézifék, majd 260.000-nél az első betétek is cserélődtek. Tárcsák még eredetiek.
Kb 250.000-nél megérett cserére a már nem eredeti hátsó kipufogó dob (ha jól emlékszem 25.000 Ft körül volt)
Szintén kb 250.000-nél cserés lett az eltört bal hátsó alsó laprugó. (Gyári Toyotára 40.000 Ft volt, bontóban adtak volna 40.000-ért komplettet, én az eredeti egy darabot választottam, nem márkaszervizben cserélték profin.)
275.000-nél rászántam az időt, hogy a korábban kiégett fűtés/hűtés panel megvilágító izzóját kicseréljem.
292.000-nél gyári felújító készlettel fel lett újítva az indítómotor.
A hátsó lámpákban még mindig az eredeti izzók vannak 1995 óta. :-)
Az autó csont nélkül megy át az évenkénti (szerintem tök felesleges) környezetvédelmi felülvizsgálatokon (gyári értékek 50 %-t teljesíti az autó)
Most készült el az alvázvédelem (30.000 Ft), így alul-felül, kívül-belül, olyan mintha új lenne.
Írtam korábban, hogy a hátsó ajtó zsanérján kívül nem zörög benne semmi. Azóta az ajtót egy 10 Ft-os tömítéssel zajmentessé tettem, ellenben az utasoldali biztonsági öv csatjában ciripel valami 50 km/h-nál ötödikben.

Fogyasztása továbbra is 8 liter +- 0,2 liter/100 km
Továbbra is pöccre indul s továbbra is szigorúan 7.500 km-ként olajcsere. (10W-40)
Januárban viszem 300.000 szervizre (minden folyadék, vezérműszíj, egyéb szíjak, esetleg vízpumpa)
A kuplung tárcsa gyanús, hogy már nem megy el még 100-at.

Megvolt a 300.000 szerviz. Két napra rá eltört a bal hátsó alsó laprugó egy megakátyuban. Meghegesztették.

A célom a kocsival 500.000 km, aztán kap még egy fényezést és már csak hobbiból is megtartom. :-)) (Akkor kb 18-20 éves lesz)

Egyébként kezdem úgy érezni, hogy dacból van meg a kocsi ... ilyen autóm még egyszer nem lesz.
Munkám és beosztásom révén "jobbat/szebbet" is vezethetnék ... csak mutasson valaki olyat. Ezekért kapok is néha furcsa pillantásokat, amiken csak mosolygok a nem létező bajszom alatt.

Folytatás.
2010. június

Átléptem a 343 ezret ... és kilyukadt a hűtőm :-)
Érdekes sztori volt ... éppen Miskolcra tartottam ... láttam, hogy a vízhőmérséklet mutató nem ott ül ahol kell. A város közepén lévő OMV kútnál 5 liter víz ment bele. Ez nem jó gondoltam ... ha visszamegyek Pestre megnézetem ... Hatvanig jutottam ... újabb öt liter ... Budapesten a szerelő megállapította, hogy 5-6 helyen ki van lyukadva a hűtő és kicsit szét is rohadt. Hát igen 15 év az 15 év. Mutatott egy 5 éves Opelt hűtőt ... vigasztalásul.

Nyáron megy a kocsi Görögországba ... kölcsönkérték egy nyaralásra. Tél előtt akkumulátorcsere (2 db) aktuális lesz illetve sajnos egy-két újabb rozsdafolt mutatta meg magát. Ősszel ha lesz egy kis szabad idő újra megy a lakatoshoz/fényezőhöz. Tél végén egy felpattanó kő miatt végigrepedt a szélvédő az ablaktörlő lapátok vonalában. Jövőre vizsga előtt csere lesz. (25.000 körül mondják.)

Majd jövök újabb hírekkel.

Hibalista

- (Árakat, időpontokat a leírásban találtok) - Hátsó fékbetét - Első fékbetét - Hátsó kipufogó dob - 1 db laprúgó - 2 db akkumulátor - Indítómotor felújítás - Fényezés/alvázvédelem - Hűtőcsere - -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 15 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 343280
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? marad ez
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Hiace 1989

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)