Ez maga a "csuda"!
Szöveges ítélet
Cégautó! Személyszállításra használjuk 95%-ban. A hátsó sor ülést három fül segítségével egy pillanat alatt össze lehet csukni, így kész is a nagy raktér és még mindig 6 főnek van hely. Hátul laprugós ezért kemény a rugózás, de azért elmegy. Megbízható masína még sosem hagyott cserben. 2005-ben megjárta Horvátországot (Pag sziget) 8-szor egymás után gond nélkül. Olajcsere 15000 km-enként van, cserétől cseréig nekünk nem kell utántöltenünk. Egyszer volt kevesebb bennen az olaj egy olajcsere előt, de azt egy sárga jelzőlámpa jelezte. Az autóban 256000 km van, de pöcre indul télen-nyáron. Igaz, hogy szakszervízbe hordjuk, de úgy néz ki meg is hálálja. Kopóalkatrészeket kellet bene cserélni (fékbetéteket, féktárcsákat, kuplungtárcsát és kinyomocsapágyat). Ezeken kívül a hűtő lyukadt ki 2006-ban, meg a kipufogó dobot kellet cserélni. Kb két éve nem csak a kulcs hanem maga a zázbetétek is megkoptak ezért kompletten ki lett cserélve mind (indító, két elsóajtó, egy tolóajtó és a csomagtartó), igy egy kulcs maradt az autóhoz. 2007-ban a karosszéria let rendberakva (élek, tolóajtósín stb) a rozsdafoltoktól. 100 km/h-s sebességel a világ végére is elmenne. Ha nem öregedne nekem másik szolgálati autó sose kéne (Azért hiányzik belőle a klíma, turbó és a szervó. Ezek is csak azért, mert a sajátomba van!).
Hibalista
- hűtő, kipufogó, kulcsbetétek (az összes kb: 55.000 Ft)
Ide hordtam szervizbe
TOYOTA Hering Autóház Kft.
5000. Szolnok, Alcsisziget, 4-es Főút
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 82000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 174000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | L300 | Következő autója? | bízok benne, hogy TOYOTA Hiace! |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
