A ferdeszemű teherhordó
Szöveges ítélet
Összegészében a megbízhatóságával és rendkívül strapabíróságával nyerte el a tetszésemet. Szinte mindig padlógázon mentünk vele ami 120-130 Km/h-át jelent (rakva-üres), tulajdonképpen ebböl is adódott a magas fogyasztás. Az előzések jól és lendületesen végrehajthatóak, igen stabil az úton annak ellenére hogy a fülkében ülve a kanyarokban kissé a tengeri betegség kerülgeti az embert(ezt meg lehet szokni). Nagyon fordulékony és rengeteg helyen elfér. Az egyedüli hátránya ami nem tetszett, az a fülke rugózása, amit talán az iszonyú jelzővel tudnék jellemezni. Üresen rázós úton garantált a gerinc sérv.
Hibalista
- Szinte semmi.
- 150.000. Km-nél Kuplungcsere (de ez is extrém igénybevételnél)
Ide hordtam szervizbe
Márkaszervíz kicsit komprikált, és kicsit drága.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 210000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Dyna | Következő autója? | Toyota Dyna |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
