Nem egészen ezt a lovat akartam
Szöveges ítélet
Jól működő autó de nem japánban készült,és ez látszik is rajta. Állítólag nem jellemző de eszi az olajat, szerviz intervallum elötti utántöltés 1 liter-15 ezer elött és 30 ezer elött is.130 km fölött sivító rezgő hangok hallatszanak,nagyon zavaró annak ellenére hogy kicserélték az ajtó gumi borítását nem zár rendesen. A műszerfalban az a világítási zóna nem működik ami a leg fontosabb lenne, így világosban fel kell erősíteni este levenni mert vakít. A navigáció sajnos csak külfödön működik sok nyelven de magyarul nem és nincs remény sem rá hogy lessz magyar.Metál fényezés nagyon gyenge kissebb kavicsfelverődések a lemezig leviszik a festéket.Sebesség próbák alapján az ujj Sell diesellel egyenes haladással 217 km/h és még a gázpedálon volt tartalék. * Sajnos az olajat még mindig utána kell önteni 10000 km/1l ezenkívül csak a kopó alkatrész /fékbetét/ más semmi.
Hibalista
- Műszerfal világítás egy fokozata,ajtó gumírozás. Gyári vissza hívás alapján légzsák kapcsoló csere várható.
Ide hordtam szervizbe
Toyota autóház Veszprém.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 108000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Passat PDTDI | Következő autója? | Az új Toyota Verso |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
