Most lehull a lepel
Szöveges ítélet
Sziasztok!Pár napja vagyok tulajdonosa egy Verso D-cat- nek.Szeretném veletek megosztani tapasztalataimat hétről-hétre, ahogy használom az autót.Csak dízelben utazom és ínyenc vagyok ezen a téren.Egy Accord 2.2cdti és egy Ford C-max cdti után mivel szeretem a változatosságot és jól vásároltam ezért Toyota.A környezetemben mindenki presszionált hogy milyenfrankó meg a legmegbízhatóbb.stb közhelyek.Belementem.Azért próbálom részletesen felvezetni hogy megértsétek: Nálam nincs elfogultság meg mítoszmese.Az előző két tipus is bizonyított a maga nemében.Egy csalódás és úgy eladom 2perc alatt hogy csak úgy porzik:-))Itt is megvan a lehetőség.Kezdjük:
Külsőre 10pont.Metálfekete.Prémium Activ design.Tényleg férfias.A kerekek és a hátsó sötétítés nagyon bejött.Kis krómcsík hátulra és perfekt.Belső design és műanyagok felhasználása, zajszint, tapintás kiemelkedő.
Üljünk be vezetési helyzet(hol a gerinctámasz?nem is lehet rendelni?ba..ki)Jó oldaltartás tényleg kényelmes üléshelyzet.Mi ez a szar itt oldalt?Uramisten..kartámasz.Innentől csak ez foglalkoztatott majdnem bele is mentem valakibe a 2 perces kocsimmal mert azt babráltam.184 cm vagyok.A kartámasz felfelé hajlik (érdekes az utasé nem az pont jó lenne a váltáshoz).Majd kitörik a könyököm.Beszarok élvezhetetlen a vezetési helyzet.Kénytelen vagyok elégtelent adni mert igenis balesetveszélyes!1pont
Csak ,hogy értsétek a honda és a ford olyan kétlépcsős,fedeles, tárolós kényelmes középkonzolt alkotott hogy nem akartam kiszállni annyira kényelmes volt.
Kiichiro Toyota forog a sírjában.
Na szóval gördülési zaj, egyenesfutás, kormányreakciók, stabilitás hihetetlen precíz.ok.10pont.Tényleg ügyeltek mintha nekem készítették volna.
Fékek?hallom az utastérbe a fékezés hangját a tárcsák felől...oppppá.780km van benne és mind a 4 tárcsán vékony nútok húzódnak.Kb ötször fékeztem.Az elsőkön 2-3 is 1 pedig 1 milliméter.Viszem is megnézetni ha ráérek mert ez nem kóser.Pontot nem adok mert lehet hogy ez normális és a fékhatás sem rossz.De akkor is úgy néz ki a féktárcsa 700! km után mint a fordé 20.000nél.
A motorról nem írok mert tényleg le a kalappal és mindent megfogalmaztatok már korábban amit leírhatnék.Ezért csak ennyit 2.2 D-CAT erősen sanszos az év motorja díjra!lassan kiderül(a Honda csendesebb volt azért picikével).Zavar az égett műanyag szag ami a motortérből jön kb 3 napja.Barátaim mondják teljesen normális.Ma már nem éreztem tényleg.
Na és a legfájóbb pont(persze a kartámaszt ne feledjétek!!) fogyasztás:55 literes a tank gondoltam na végre most elketyegek ismét 800-900 kmt.(a Honda tudta ezt és a Ford is!)ááá.első tankolás 8.01 kb 570 km.mint egy benzines twingo szégyen.Nem nyomom vegyesen használom volt autópálya és tempomat város és vidék a hétvégén direkt.Most néha már gurulgatok és sikerült is levinnem 6.6ra tartósan de érdekes a computer nem számol újra range(megtehető utat).A ford fedélzetije ezt nagyon tudta.Olyannyira hogy mikor tankoltam már írta is ki hogy 870 a megtehető út.Persze ez változott a felhasználástól de ettől még korrekt.Tudjátok vannak akik ezt imádják nézni és betegesen figyelik az adatokat!!pölö ÉN.
Nyugtassatok meg hogy ez majd beáll és tudok majd ezzel is legalább 700 kmt menni mert különben tipli.Ezt mondják a profik.Na ennyi fért a 3napba.Később bővítem.Remélem András jókat röhögsz!!!!
Na és akkor miért nem maradt a Ford?nyekereg nyiszorog mint marinéni kosara és jól adtam el.
Hiányzik:fűthető szélvédö, elektromos kézifék, tárolórekeszek a padlóba integrálva, kényelmes könyöklő és gerinctámasz, duál klíma, prémium mp3as hifi,kivehető ülések.. szóval van mit tanulni a toyotának is
Tetszik:Design, anyagminőség és összeszerelés, üléshelyzet variálhatósága(7ülés), motor kultúrája, futómű, elektronkai plusszok(TRC,VSCstb..).
Minden észrevételt segítséget szívesen veszek!Írjatok legisactio@invitel.hu
Folytatás jövő héten
-----------------
Barátaim a Toyotában.Visszatérek mind Arnold a terminátorban.Azt kell mondjam kellett ez a hónap hogy alaposan kielemezzem kiélvezzem legújabb barátunkat D-CAT-et aki nálunk stílusosan "fitti"(és kisfiú).Sok minden kavarog bennem és írhatnék annyi minden jót és egy kevéske rosszat mégis legyen elég az hogy ez az autó úgy jó ahogy van.Tényleg soha rosszabbat és akkkor a csúcson vagy.Ha esetleg a lexus testvérmárka legyártja majd egyterűjét vagy ez a verzió kiküszöböli aprócska hibáit és netán lesz négykerekes verzió, garantálom nektek hogy csakis és kizárólag ezt vásárolom majd a jövőben.
Az eufórián túl nesze nektek fejlesztők olvassátok és értsétek mielőtt kihozzátok az új verziót:-tisztességes állítható könyöklő és kőzépső konzol rekeszekkel!!!(pölö honda,audi,ford...skoda)értitek?
-értelmezhető komuter és reális beállítási paraméterek fölös információk nélkül!(ha a 2 jent arra költenétek hogy a fogyasztásmérő és a hátralévő megtett út ne legyen túl/és alul kalibrálva akkor kivehetitek az "üzemóra" alpontot.semmi szükség rá.csak útban van.
-gerinctámasz!!akkor is ha tényleg jó tömésűek az ülések
-MP3-as hifit
ennyi.hívjatok írjatok ha a fejlesztésnél elakadtok.készenállok indíthattok japánba.
Na akkor dícsérjünk:
-Csodás ergonómia
-Tapintás elhelyezés, összeszerelés,illat!!!(komolyan)
-presztízs(állandóan megbámulnak vele..kezdtem elhinni hogy nekem szól.sajna nem)
-futómű és elektronika.légyszi ne próbálgassátok a 220-at mint én.Tegnap az M5 ön lazán veszem tempomattal 220-at.kamion kivág.satufék..kocsi beleng én mint állat csak kapaszkodom a kormányba bal-jobb-bal.és semmi eküszöm lelassulok..gatyát cserélek.imádkozom kicsit.kb 2 centire lehetett a korlát és a kamion meg 1cm-re én meg közöttük.karcolás nélül.majdnem meghaltam.nem kell és ez volt az utólsó hogy lazáztam.higgyetek nekem megy 220at simán és kb 9-et fogyaszt ilyenkor.de hagyjátok
-nos azt hiszem végre értelmet nyert nálam a sok 3 betűs(ABSEBDASRTRCVSC),nélkülük begyűrődtem volna a kamion alá.
-Fogyasztás abszolúte 8.0(nálam).párom 7.6
Szóval imádom és tanuljatok a hibámból
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | C-max | Következő autója? | Toyota/Honda |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
