Családi erőmű
Szöveges ítélet
(Fogyasztás szinte folyamatos klimával értendő ) Vásárlás után első utunk Németországba vezetett. Itt döbbentem rá , hogy ez az autó igazából nem a hazai utakra való. Mert ha élvezni lehet a beépitett 2,2D 136 LE és a 310Nm nyomatékot az a német uthálózat legyen az autópálya v mellék ut. A pár száz megtett kilóméter miatt igazából nem toltam nagyon a pedált, de akadt egy pár elkerülhetettlen szitúáció mikor kénytelen voltam 160km/h nál kicsit pedáloznom bizony az emelkedő és kanyar ellenére éreztem a fenekem alatt az autó ülését. Szumma szummárun nagyon kellemes érzés volt a német utakon autózni.
Hibalista
- Javitás még nem volt.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 8500 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra caraván 100le | Következő autója? | Valószinű , hogy maradok a TOYOTA valamelyik tipusánál |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
