Túlmisztifikált Ipari Hulladék
Szöveges ítélet
23-as gyártás, 0km-15EKm használva. Az úttarrtás, a sávtartás, a nyomaték szuper. Az ABS random működik. A vezetéknélküli töltő nem tölt. Az üzemanyagtank nem elég egy Budapest-Debrecen oda-vissza útra. 130-nál zajos. Az összkerékhajtás vicc, nedves úton is elkapar. Az ülések kényelmetlenek. Az embernek olyan befejezetlen érzése van, mintha egy demó autó lenne, amit még finomítgatnak majd. Városban 5l fogyasztás, Autópályán 140-nél távtartó tempomattal 8l. Nem gondolom, hogy egy 200LE teljesítményű autót csupán városi közlekedésre szántak. Ennél kedvezőbb fogyasztást szinte bármelyik VW is tud ugyanekkora méretben, teljesítménnyel. A rádió határ mentén is talál állomást, de a hifi hangja borzalmas. Az android autó egy vicc (szintén más modellekhez képest). Azért vettem, mert eladhatónak gondolom a toyota körüli imádat, felhajtás miatt. A szervízben meg hlyének néznek. Ezt a hibrid hajtást bármelyik koreai is tudja. A belső pedig lényegesen le van maradva minden konkurenstől. Nem volt még toyotám, de nem is lesz többet. Hasonlítási alapom Suzuki Vitara, Skoda Octavia, VW, Hyundai, Kia modellek. Egy Vitarában is kényelmesebbek az ülések. A kia ugyanilyen paraméterekkel kevesebbet fogyaszt.
Hibalista
- Buborékos szélvédő, Nem működő vezeték nélküli töltő, hiányzó motor hővédő burkolat, ABS,
Ide hordtam szervizbe
Toyota Halásztelek
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2023 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Vitara | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
