AE, mi más...
Szöveges ítélet
Első autóm volt, a szüleimtől kaptam. Ők nem sport kocsit akartak, de amikor megláttam, tudták, hiába is mondanának bármit. 2 évig használtam az autót, télen-nyáron, munkába járni, vidéki utazásokhoz, és csak úgy. Nem gyilkoltam, anélkül is megy. Ő még abból a korszakból való, amikor egy széria autó sport változata nem alufelnikből és bőr kormányból állt, hanem igazi sportkocsi. Pörgős, erős motor (korához képest elképesztő technikai megoldásokkal), gyári sperr difi, pontos, rövid úton járó váltó, a váltó kart kisujjal el lehet érni a kormányról, kényelmes sport ülések és és hátsó kerekes! A kormány magasságában állítható, a vezető ülés magassága és háttámlájának szélessége (oldaltartása) állítható. A belseje szerintem igényes, kényelmes és ahhoz képest, h sporkocsi, egészen tágas. A tükröket be lehet úgy állítani, h nincs holttér! Ami nekem nagyon számít, hogy nincs telerakva mindenféle elektronikai kütyüvel, itt még tényleg a sofőr az úr. A futómű talán lehetne kicsit keményebb, a fűtés gyorsabban is beindulhatna. Lehetne olcsóbb az alkatrész, és lehetne jobb az alkatrészellátás, de szerencsére nem mindennapos szükségről beszélünk. Volt szerencsém jó néhány márkához és típushoz, régihez, újhoz. Anno azért adtam el, hogy vehessek egy motort. Most úgy néz ki, visszavásárolom a moci mellé. Hiába, az élvezet nagy úr!
Hibalista
- tank: kb. 40,000 Ft
- hátsó kipufogó dob: 16,000 Ft
- (15 éva alatt nem csoda...)
Ide hordtam szervizbe
Nevet nem írok, de Újpesten a Szófia utcában megtaláljátok. Azt csinálja meg, amit kell és azt tényleg megcsinálja! Megbízható, megfizethető.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Skoda Felicia 1,3 GL |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
