A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2018)

Corolla Comfort Style Tech 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A tökéletes Nagypapi autó - Az autózás antitézise

Szöveges ítélet

...Hát, hol is kezdjem? Az első pillanattól averzióim voltak az autóval kapcsolatban. Utólag végigszámolva, az előző 5 autóm mindegyike jobb volt ennél, igaz, azok mind felső-középkategóriás autók voltak, de ezekhez képest ez a corolla;
- kényelmetlen. Tényleg az. NEM való hosszútávú használatra (később kifejtem)
- hangos. Tényleg az. Hátsó sorban ülőkhöz beszélve fel kell emelned a hangodat, a zenehallgatást felejtsd el. A futóműzaj rendkívül zavaró 100-as tempó felett.
- lapos. NAGYON lapos, mintha a földön ülnél.
- sokat fogyaszt - mármint, nem csak ahhoz képest, hanem egy 143-as tempomatos autópályás szakaszon (óra szerint, németországi autópályán) 7,5. Ennyit egy 2,2-es 200 lóerős dízel fogyaszt 180-as tempónál.

A formája nagyon szép, az elektronikai arzenál lenyűgöző(nem tűnik, amíg el nem kezded használni;
- tolatóradar esős időben gyakorlatilag használhatatlan, állandóan sípol. És mivel azt hiszi a rendszer, hogy valami nagyon közel van az autóhoz (ja, az érzékelőn legördülő esőcsepp) ezért SÍPOL. De olyan igazán agybaszúrósan.
- tempomat, nna, ez távolságtartó. De nem úgy, hogy ha akarod, akkor bekapcsolod a távolságtartási szenzort, hanem hogy CSAK az van. Ami azért f@s, mert a legkevésbé érzékenyre állítva is kormánylefejelőset fékez az autó, ha 100 méterre előtted halad valaki
- fedélzet műszercsoport; mindent tudsz kormányról vezérelni, de fogyasztási adatokat egyfélét tud kijelezni, amihez még az adott futásteljesítményt sem látod, tehát akár az utóbbi 200 vagy 18600 km-re is vonatkozhat. ha valami hiba van a rendszerben, akkor azt percenként feldobja, eltüntetve azt a beállítást, amit te szeretnél látni. Ki lehet lépni belőle, de "kissé" zavaró

Ami viszont jól működik;
- világítás; szép fénye van a tompítottnak és a távolságinak is, az automata kapcsolgatás gyors és mindig akkor vált, amikor kell
- váltási érzet; pontos, jól vezetett váltókar

erőforrás;
1,6L szívó benzin... Hát, van az a tartomány, valahol 5800 és 6200-as fordulatszám között, amikor SZINTE érzed, hogy gyorsul, általában csak a mutatót bámulod, hogy tudd, mi történik. A motor és váltó együttesen egy baromira élhetetlen párost alkot, 80-ban, ötödikben lepadlózva, szó szerint SEMMI NEM TÖRTÉNIK. Semmi. A motor nem bőg fel, nem szól, hogy válts vissza, mert ez így nem oké (mondjuk erre mindenki magától is rájön ;) ) valós gyorsuláshoz harmadik vagy negyedik sebességi fokozat kell. muszáj. amúgy hatodikban 140-nél 3600-at forog. HANGOS.

Aztán végül rájöttem, hogy nem az autóval van baj, hanem velem.
Nem vagyok gyorshajtó típus, az utóbbi 15 évben 2 alkalommal kaptam gyorhajtás miatt büntetést - nem a 200-as tempóra van szükségem. Nem is az üvöltve visító, pörgő, az aszfaltba minden milliméter gumifelülettel kapaszkodó élményautózásra.
Hanem kényelemre, olyan teljesítményre, ahol nem kell fél percet várni arra, hogy a motor olyan tartományba ér, ahol lead érzékelhető teljesítményt. Csendes utazásra 140-nél is. Az én igényeim mások.

De akkor kinek való ez az autó?

- Nagypapáknak. Nem mennek 100km/h feletti sebességgel.
- Ha lehet, nem mennek autópályán sem (minek sietni)
- ha mennek autópályán, nem sietnek (lásd előző pont)
- 100 méteres követési távolságnál már maguktól is satu féket nyomnak
- ha előznek, az 1-2 perces manőver
- nem akarnak egy fillért sem költeni a kötelező szervizen kívül (ok, ez valahol általános elvárás lenne), és ha lehet, azt is megcsinálják maguk, hiszen 30+ éven keresztül ki tudták cserélni az olajat...
- akiket elbűvöl a sz@rrá konfigurálható vezetői információs rendszer
- akinek nulla, TÉNYLEG NULLA affinitása van az autózás szeretete/élvezete iránt.

Mert ez egy közlekedő edény, egy végtelenül megbízható, átgondolt, teljesítmény- és élvezeti érték mentes, fapados sz@r. gyűlöletes. szóval vedd meg, ha nem érdekel az autózás élvezete, hanem csak sokáig, hibamentesen, rövid távokat autózva akarsz eljutni A pontból B pontba, akkor ez a Te autód.

Hibalista

- Tolatószenzor

Ide hordtam szervizbe

Gyári Márkaszervíz

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2020
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 5008 Következő autója? CLS
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2018 (2020)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)