Piros csoda.
Szöveges ítélet
Autószerelőként,gjmü technikusként,az volt az első benyomásom,hogy ezt a kocsit nekem gyártotta a Toyota.Igényes,kényelmes belsövel találkoztam.Jó minőségű anyagok felhasználásával kiváló,preciz összeszereléssel készült az utastér minden eleme.Az 1,6 os Dual VVT-I motor temperamentumos menetdinamikát,kiváló gyorsulást tesz lehetövé,valamennyi fordulatszám tartományba.A futóművek nem veszik át az út egyenetlenségeiből származó ütéseket.Kanyarban kiválóan fekszi az utat,jól kormányozható,jó az egyenes futása.A váltó jól,és pontosan kapcsolható.Afékek jól adagolhatóak.A motor kulturáltan és csendesen üzemel. Ami szokatlan volt és kissé idegen számomra,hogy a pedálok túl közel vannak egymáshoz,de ezt rövid idő alatt megszoktam. Gumiköpenyeket néhány hete cseréltem 59000 km-nél.Az új Continentál köpenyekkel lényegesen csendesebben fut a kocsi alacsonyabb lett a gumik zaja.
Hibalista
- A csomagtartó nyitó bowden végéről tört le a vég. (dió) Magam javitottam meg. Az ominózus gázpedál átvizsgálása,és a hézagoló lemez behelyezése megtörtént. Az előirt szervizeken túl más javitást nem igényelt.
Ide hordtam szervizbe
Rood service KFT.Karcag.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 59890 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Golf 5 1,4 benzines | Következő autója? | Toyota,de még pontosan a tipusát nem tudom. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
