Megbízhatóság felsőfokon
Szöveges ítélet
Jóóó autó. :) Ez az akkori legmagasabb felszereltségi szint, Sol. Esőszenzoros ablaktörlő, 4 elektromos ablak, tolatóradar, digit klíma, állítható minden, könyöktámasz, szóval teljesen korrekt. Megszerettem a próbaúton. Egy pécsi kereskedésben vettem annó, régebben cégautó volt, de le lehetett kérdezni a szervíztörténetet, Toyota Székesfehérvárnál volt szervízelve, végig követhető. A kocsi állapota miatt is mondom, hogy valós a vételkori 163000 km. Patent volt nagyon, na. :)
Igaz, hogy nem életed erőgépe, de rettentő megbízható,ezzel a motorral egész jól lehet haladni is. A váltóáttételezéssel probléma van, ami az egyetlen negatívum vele kapcsolatban. Konkrétan az autót nem autópályázásra találták ki, 110-nél kb 3400-t forog, 130-nál (waze szerint) 4100-4200. A nyomatékcsúcs 5200-nál van, viszont ugye hangos, ráadásul a fogyasztás is 8-ra ugrik tempomat 130-tól. Kellett volna bele egy hatodik fokozat. Viszont, összességében gondtalan autózás, soha, sehol nem hagyott ott, egy akkumulátort kellett cserélni, 2 év után, de ezt külön nem is tettem bele a hibalistába, előfordul pár évente.
Ha olyan autót szeretnél, ami kényelmes, jól felszerelt, szépen elvisz A-ból B-be, és nem eszi le a gatyádat, ha szervízbe kerül, akkor ez a TE autód. Nekem maximálisan megfelel, és ezerszer jobban érzem magam 50k-t költve szervízve, mint egy erőgépben, plusz egy nullával a szervízszámlán, évente..
2017.okt update: Továbbra is semmi, most már 197000 km van benne épp, csak azért néztem vissza, hogy feltegyek egy képet. :) Illetve fogyasztásfrissités, autópálya 130 körüli átlag 7,39 2 személlyel. Szerintem rendben van.
Hibalista
- 2014 okt. olajcsere a vételárban alkudva, az autó jórészt állt, 6000 km-t tettem bele, külföldi tartózkodás miatt - 2015márc. egy szarvast elütöttem vele, lökháritó, motorháztető, bal lámpa,szélvédő, jobb sárhányó csere, Toyota márkaszervíz csinálta jórészt gyári alkatrészekkel. (szélvédő utángyártott), 1 milla 70 ezer volt, majdnem gazdasági totálkár a biztosító szerint, casco rendezte 90 %-át. - 2016 marc. márkaszervízben olajcsere(kis szervíz) +első fékbetét csere 43000 Ft 2017 ápr olajcsere, fékfolyadékcsere, pollenszűrő, hatsó fékbetét, féktárcsa csere, 62.000 Ft egyelőre ennyi
Ide hordtam szervizbe
Toyota Szekszárd, korrektek voltak
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Újpesten egy barátom, ért hozzá, a márkaszervíz 100k környékén csinálta volna meg a 2017 ápr-i dolgokat, kijött 62k-ból. Konkrétan a hátsó fékbetét és fáktárcsa cserére sokalltam a 55 ezres listaárat, a közepes szervízre a 45k nem ütötte ki az ingerküszöböm
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 163000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 1,4 Golf CL | Következő autója? | Kitudja, valszeg maradok a japán/keleti vonalon |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
