Majdnem tökéletes
Szöveges ítélet
2007 szeptemberében vettük az autót Kecskeméten. Az együtt töltött kilencezer kilométer alatt alapvetően az a kép alakult ki, hogy jól döntöttünk. Az autó szép, tágas, csendes. A motorja a méretéhez képest zavarba ejtően erős, és bizony lehet vele „sportosan” menni. Autópályán 140-nél még szépen húz előzéskor. Ha városban használjuk, a fogyasztása nem megy 5,5 fölé. Jól megbirkózik a magyarországi utakkal, de az egyenes futása nem tökéletes állandó kis kormánymozdulatokat igényel. Hidegben induláskor azonnal párásodig, és a leszárítással a kondicionáló nehezen birkózik meg. Az igen jó hatásfokú motor ellenére, ha bemelegszik, nagyon tud fűteni. A belülről nyitható csomagtartót, a fedélzeti számítógép, valamint a napi számláló – műszerfal világítás fényerő szabályozó, a kormány mögé dugott gombjait nagyon utálom. Ugyanígy utálom a rázós úton zörgő vezető, felöli műszerfalat. A szerviz felajánlotta, hogy kiszerelik a műszerfalat, és megkeresik az okát, de félek, hogy akkor már másutt is zörögni fog.
A márkakereskedés munkatársainak (értékesítés, szerviz) hozzáállása igen meggyőző.
A Toyota Corolla szerintem a korábbi Corolla modellek, az Avensis, és a Lexus IS bevált megoldásaiból, ötleteiből komponált jó autó, mely megéri az árát.
Hibalista
- Nem volt meghibásodás
Ide hordtam szervizbe
Kecskemét M F
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | C 4 | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
