Laja
Szöveges ítélet
Mint említettem a kocsi még nagyon friss, alig néhány napos, tehát alapos véleményem még nem alakulhatott ki róla.
A megtett 998 kilóméter alatt, minden kifogástalanul működött, úgy ahogyan az egy Toyotához illik.
A vásárlás óta szinte állandóan esett az eső, ennek is van előnye, meggyőződtem arról, hogy a megfelelő beállítás mellett a kocsi belülről nem párásodik, kiváló a keringtetési rendszere. Ezt azért szándékoztam kiemelni, mert az előző kocsim (astra) esős időben keményen párásodott, csak a klíma intenzív működése egyhített valamit a lecsapódáson.
A vizes aszfalt úttesten a kerekek csodálatos tapadást biztosítanak - megfelelő vezetési technika mellett - a többszörösen is biztosított fékrendszer a csúszós úton is határozottan és megcsúszás nélkül fogja az autót, tökéletes a lassulása, a kormány nem ránt be egyik irányba sem.
Nagyon tetszik az első világítás fényereje, még a sötét esős aszfalton is jól lehet látni.
Az én 184 cm. magasságomat (és kb. 90 kg.) figyelembe véve a kocsi nagyon tágas kényelmes, a vezetés valóban élmény, volt már néhány kocsim de úgy érzem az eltelt nagyon rövid idő alatt, hogy ez az egyik legjobb autóm, igazi Japán technika.
A kocsiban többnyire négyen utaztunk, mindenki kényelmesen elfért, volt levegő, a 450 literes csomagtartóba két nagyobb utazótáskát tettünk, de legalább még kettő belefért volna, tehát szerintem igazi családiautó, kirándulásra is kiválóan alkalmas.
Az 1400 ccm-es közel 100 lovas motor könnyedén viszi az autót, az emelkedő nem jelent problémát és az előzéseket sem kell mellőzni, a traffipaxokra azonban érdemes odafigyelni, mivel pillanatok alatt átlépi az 50 km/ó ill. a 90 km/óra többnyire megengedett sebességet.
Nagyon szuper az autó külső megjelenése, markáns eleje és elbűvölő hátulja. Az ajtók nyitása - csukása, igazi toyotás, hangtalanul és biztosan záródnak ill. nyitódnak.
Talán kiemelném még a több mint 4,5 méter hosszúságú gépnek a fordulékonyságát, a fordulásikör sugara 5,2 méter, tehát a kocsit oda teszem ahova akarom, nem jelent problémát a parkolás.
Közlekedésbiztonsági szempontból nagyon hasznosnak tartom a kilenc légzsákot és a sebességfüggő kormányt, osztályzat kiváló!
Az autó felszereltségéről külön nem teszek említést, akit érdekel a toyota az tudja, hogy a Luna felszereltség mit takar, szerintem kategóriáját tekintve, nagyon a csúcson van.
Egyenlőre ennyit, majd 15 ezer kilóméter megtétele után jelen írásomat kiegészítem, bízom abban, hogy a nagyon jó véleményem nem fog változni és akkor is azt írom, hogy a kocsi nagyon megérte az árát.
Hibalista
- Az autó nagyon fiatal, a kb. 1000 kilóméter alatt minden tökéletesen, kifogástalanul működik.
Ide hordtam szervizbe
Új a kocsi 0 revizió a vásárlás helyén a Szeged Toyota Tmax szalon és szervízben történt.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 998 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Astra H | Következő autója? | Majd valamikor, másik Toyota |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
