Koplaló nagyvas
Szöveges ítélet
1600 km megtétele után vegyes érzelmek vannak bennem. Sokminden tetszik benne, viszont a minöség terén értek csalódások. Pedig pont a megbizhatóség, minöség volt a fö szempont amikor a Corollára esett a választásom.
Nagyon masszívnak tűnő autó, érezni hogy van benne anyag. Ha nem hajtom, nagyon kellemesen fogyaszt, még városban is sikerült 5 liter alatt eljárni vele. Nagyon jól, dinamikusan mozgatja a majdnem 1300 kg-os testet. És most következzenek azok a dolgok amik csalódást okoztak:
- a legnagyobb gond, hogy a motort, miután ráadtam a gyújtást néha csak 20-30 mp-es várakozás után lehet beinditani. Ha ilyenkor próbálok inditózni, semmi nem történik, az inditómotor sem forgatja meg. A jelenség elég gyakran előfordul, ugyanúgy hideg motornál, mint melegnél. Jövö héten megy szervizbe, kiváncsi vagyok mit tudnak vele kezdeni.
- zörgés hallatszik a műszarfal több pontjáról is. Ez elég méltatlan a márkához. Az előzö autóm (Megane) müszarfala 6 éves kora körül kezdett egy kicsit zörögni.
- a fékek olyan hangosan nyikorognak, mint a vasúti vagonoké
- körülményes az optitron kijelzö kezelése, nehéz leolvasni az értékeket, a legkacifántosabb pedig a müszerfalvilágitás fényerejének beállitása.
- a csomagtartó kidolgozása nagyon trehányra sikerült.
- az elsö lámpákban izzót cserélni egy horror, sötétben meg végképp reménytelen vállalkozásnak tünik. Remélem minél ritkábban kerül rá sor.
Hibalista
- Inditási gondok
- Hangosan nyikorgó fék
- Zörgö müszerfal
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 1600 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Megane | Következő autója? | Majd még meglátjuk |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
