A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2007-2013)

Corolla 1.4 D4D Luna 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Felemás érzésekkel

Szöveges ítélet

Leszögezem: tudtam mit veszek. Volt már előtte 2 literes D4D-s Avensisem, szóval kimondhatom: a motorért vettem meg. Vezettem sok féle autót, de nekem a D4D minden szempontból betalált, plusz a Toyotákra jellemző áttételezés ami miatt olyan jó vezetni a dízeleket.
A kereskedőt ismertem, jól számolt be, relatíve olcsón adta az újat (még mindig mosolygott, ezért relatíve) szóval eddig okés. A formája avítt volt amikor megvettem is a franciákhoz mérten, de pl. Mazdához is, ezt is tudtam, a motor viszont mégiscsak D4D, a jóéletbe:)
Ja, és azon ex-benzineseknek üzenek akik valami rakétára gondoltak üzenem: a dízelt meg kell tanulni vezetni (kuplung-játékkal-gázfröccs stb).

Pozitívumok:
Motor:), rendes húzás, stabil kanyar és úttartás. Minőségi belső tér, anyaghasználat, kulturált műszerfal. Én 191 cm vagyok de hátul se verem be a fejem. Fogyasztás nyáron (klímával)a legjobb 4,6 télen 5,4. Első szerviz 19000 ft. Ez is oké.

Negatívumok: az akusztika rendben, de az Mp3 lejátszó egy rakás sz*r. 5 mp kell egy szám ugráshoz, bekapcsoláskor ez még rosszabb. Az új 2009-es Avensisekben ez már jól működik, egy 2010-es Corollában nem, ezért nagyon haragszok a japcsikra. A wma,cd formátumokat szépen kezeli.
4ezernél a csomagtér ajtó bowden elszakadt, van ilyen. Begurul, kicserélik, azóta is jó.
Később ablaknyikorgás, mondják a pára miatt. F*ck off, legalább ritkán teszi.
Nyaralásból hazafelé mikor bevillan az olajnyomás jelzője, már kibírtam nevetés nélkül. Nem elektronikai hiba, megnéztem, tényleg elfolyt valahová az olaj. Hétfőre be a szervízbe, megnézték felöntötték, ha fogy akkor gari lesz.
Eljött a gari ideje (1év) és gari lett belőle, vákuum szívattyú + turbó csere. Ez azért nem piskóta.
Negatívumnak sorolom a rövid szervíz ciklust is, ha már itt járunk. A legtöbb dízeles gyártó 2 évre hagyja.

Hibalista

- 4000 km - csomagtér ajtó bowden szakadás - 4500 km - ablakcsikorgás - 13300 km - elment az olaj - 13500 km - vákuumszívattyú + turbó csere

Ide hordtam szervizbe

Hering Autóház Szolnok

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Mazda6 2.0 GT Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2007 (2007)

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)